Noviteti

Sve bliži dolazak novog Renaulta 4

Kao dio svoje strategije Renaulution, Renaultov šef Luca de Meo rekao je da se planira barem još jedno ponovo oživljavanje imena starog modela.

Renault

Prvi model ovog retro-futurističkog plana je povratak R5 kao električnog modela i kao nasljednika Zoe.

Godinu dana kasnije, R4 će takođe biti lansiran – takođe kao električni automobil. Daljnja potvrda R4 stigla je s registracijom u Evropskom patentnom uredu. Renault je tamo zaštitio novi logo R4: broj 4 ugrađen u novi Renaultov romb.

Renault 4 ili skraćeno R4 proizvodio se od 1961. do 1992. i prodan je preko osam miliona puta širom svijeta. Mali automobil, koji je takođe bio dostupan kao komercijalno vozilo s dvoja vrata i blago podignutom karoserijom, smatran je praktičnim i jeftinim.

Konačna verzija biće znatno urbanija

Novi Renault 4 se kao Izložbeni automobil na sajmu u Parizu pojavio se kao pravi SUV. Kako bi to postigli, Francuzi su, između ostalog, postavili rezervni kotač na istaknuto mjesto na karbonskom krovu ispod zateznih traka u boji magenta. Kratki prepusti garantuju velike pristupne uglove; Kamere zamjenjuju vanjska ogledala, a sprijeda svijetle matrična LED svjetla.

U produkcijskoj verziji, tvrdi se, R4 dolazi konvencionalnijeg vanjskog stila nego što je sugerisao konceptni automobil. Prednji dio i kružna prednja svjetla ostaju isti. Upitno je hoće li, poput konceptnog automobila, oni biti okruženi uskim hromiranim rubom i zauzimaju li cijelu širinu vozila u cjelini.

Razlike su izraženije u bočnom prikazu. Rašireni lukovi točkova ustupaju mjesto konvencionalnim lukovima točkova, ultra-tanki nosači retrovizora s kamerama zamijenjeni su konvencionalnim retrovizorima koji se nalaze u trouglu prozora. Kvake na vratima izvedene su kao nosači.

Ista platforma kao i R5

Straga se očekuju uspravna stražnja svjetla i registarska pločica smještena niže u preklopu. Stražnje staklo će u standardnoj izvedbi biti nešto veće i naravno opremljeno i brisačem stražnjih svjetala.

Renault R4 temelji se na novoj platformi AmpR Small koja nosi neke komponente već dobro poznate platforme CMF-B EV. Osim R4, na njemu su bazirani Renault 5 E-Tech Electric, Alpine A290 i nadolazeća električna Nissan Micra.

Renault 4 će posuditi tehnologiju od Renaulta 5, tako da će se koristiti sinhroni motor u tri nivoa snage – uvijek s pogonom na prednje točkove.

U prvoj fazi R4 će proizvoditi 70 kW i 215 Nm, a slijedi je verzija od 90 kW i 225 Nm – obje su dobre za oko 300 kilometara dosega. Top model je R4 sa 110 kW i 245 Nm okretnog momenta i ima oko 400 kilometara. Verzija od 110 kW opremljena je baterijom od 52 kWh, a manji R4 s verzijom od 40 kWh, prenosi Index.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh