BIZnews

Bosanci samo u jednoj prodavnici za Crni petak potrošili preko milion KM

Protekli petak veliki broj građana BiH iskoristio je za kupovinu, obilježivši time popularni Black Friday.

Žena u kupovini - Blogspot.com

Kompanija dm je petu godinu zaredom planetarno popularni Black Friday zamijenila društveno odgovornom aktivnošću pod nazivom Giving Friday te od ukupnog dnevnog prometa izdvojila 5 posto za donaciju narodnim kuhinjama.

Tako će za 24 narodne kuhinje širom BiH biti donirano 56.014 KM od čega će biti pripremljeni obroci za korisnike.

– Veoma smo zahvalni svim našim kupcima koji su kupovinom u petak pokazali humanost i zajedno pomogli da osiguramo 9.793 obroka za korisnike narodnih kuhinja širom BiH koji će biti podijeljeni tokom decembra. U sklopu ove, sada već tradicionalne, aktivnosti, do sada smo osigurali 32.876 obroka, što, uz ovogodišnju donaciju, iznosi 218.129 KM – izjavila je Admira Isaković, članica Poslovodstva dmBiH.

U pripremi i podjeli obroka i ove godine će učestvovati dm zaposlenici, obavljajući društveno koristan rad.

Inače, s obzirom da je saopšteno da kompanija izdvaja 5 posto prometa, odnosno 56.014 KM, može se izračunati da je za taj dan ukupan promet dm-a u BiH bio preko milion KM, odnosno 1.120.280 KM, piše BiznisInfo.ba.

Prema našim podacima, ukupni prihodi dm-a u BiH prošle godine su bili 262.744.859 KM, što znači da je dnevni promet u prosjeku iznosio oko 720 hiljada KM.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh