Ove mjere će omogućiti balans između regionalnih i globalnih odgovornosti, brže donošenje odluka i njihovo izvršavanje. Također, dodatno će ojačati Stellantisovu posvećenost slušanju glasa kupaca te postaviti temelje za novi rast.
Regije će odsad imati poboljšane lokalne mogućnosti donošenja i izvršavanja odluka u pogledu planiranja proizvoda, njihovog razvoja, industrijskih i komercijalnih aktivnosti, dok će koordinacija s globalnim funkcijama biti održana i sve to u svrhu boljeg služenja kupcima.
Softverske aktivnosti su sada integrisane u organizaciju za razvoj proizvoda i tehnologije, koju vodi Ned Curic, čime se pojednostavljuje proces plasiranja inovativnih proizvoda svih brendova na sva tržišta na kojim kompanija radi.
Nedžad (Ned) Curić rođen je u Novom Pazaru, 1971. godine. U Novom Pazaru je završio gimnaziju, smjer fizika.
1991. odlazi iz Novog Pazara i završava dva fakulteta, jedan u Sarajevu i jedan u Beču.
Njegova impresivna karijera obuhvata rad u najvećim tehnološkim i auto-kompanijama, uključujući Amazon, Toyotu i Stellantis, gdje je zauzeo ključne pozicije u upravljanju naprednim tehnologijama.
Curić je postao tehnološki direktor (Chief Technology Officer – CTO) Stellantisa još 2021. godine, kada je prešao iz Amazona, gdje je bio potpredsjednik za Alexa Automotive. U toj ulozi bio je odgovoran za razvoj i implementaciju naprednih AI sistema u automobilskoj industriji, a njegov doprinos omogućio je dublju integraciju pametnih sistema u vozila.
Prije toga, Curić je od 2015. do 2017. godine radio u Toyota Connected kao izvršni potpredsjednik, gdje je upravljao timovima softverskih inženjera, data naučnika i dizajnera. Također je bio CTO Toyota Motor North America, gdje je predvodio digitalnu transformaciju i razvoj naprednih tehnologija povezanih automobila. Njegov rad u oblasti vještačke inteligencije, podataka i digitalnog marketinga postavio je temelje za modernu automobilsku industriju.
Prilikom njegovog dolaska u Stellantis, bivši izvršni direktor Karlos Tavares izjavio je:
“Apsolutno sam oduševljen što će Ned igrati ključnu stratešku ulogu u postavljanju tehnološkog pravca Stellantisa. On dolazi u savršenom trenutku da oblikuje kompaniju u eri nezapamćenih promjena u automobilskoj industriji.”
Pored trenutne uloge glavnog izvršnog direktora za regije Amerike, Antonio Filosa preuzima globalno vodstvo kvalitete, što je ključno za obećanja koja kompanija daje kupcima.
Korporativni poslovi i komunikacije su kombinovani kako bi se bolje podržao stalni angažman kompanije sa svim zainteresovanim stranama na čelu s Clarom Ingen-Housz. Kreiran je i novi marketinški odjel, koji predvodi Olivier François, tako da su došlo do pregrupisanja u svrhu bolje podrške brendovima, posebno kroz oglašavanje, globalne događaje i sponzorstva.
Bob Broderdorf je zadužen da vodi Jeep, Alain Favey se pridružuje Stellantisu i imenovan je šefom Peugeota, dok je Xavier Peugeot na čelu brenda DS Automobiles. Anne Abboud je dobila ulogu vođe odjela za komercijalna vozila Stellantis Pro One.
Stellantis još uvijek traži stalnog glavnog izvršnog direktora, a tim procesom rukovodi Posebni odbor Upravnog odbora. Ova pozicija će biti popunjena u prvoj polovini 2025. godine, prenosi sandzaklive.
