Astronomi otkrili masivnu crnu rupu: Veća je od Sunca 33 puta

Ovo se dešava jednom u životu istraživača.

Gaja BH3 je druga najbliža crna rupa Zemlji. Facebook

Astronomi su otkrili najmasivniju zvjezdanu crnu rupu u Mliječnom putu do sada..

Zvjezdana crna rupa se formira kada se zvijezda uruši, a one koje su do sada pronađene u Mliječnom putu bile su oko 10 puta veće od Sunca. Naučnici iz misije Gaja Evropske južne opservatorije primijetili su crnu rupu nakon što je uočena zvijezda kako se “njiše” dok je kružila oko tog područja, a nazvana je Gaja BH3, piše Tanjug.

– Niko nije očekivao da će pronaći tako veliku crnu rupu u blizini, koja do sada nije otkrivena – rekao je Paskvale Panuco, astronom iz Nacionalnog centra za naučna istraživanja na Opservatoriji u Parizu.

Prema njegovim riječima, ovakvo otkriće se dešava jednom u životu istraživača. Gaja BH3 je druga najbliža crna rupa Zemlji i nalazi se u sazvježđu Akvila, što na latinskom znači “orao”.

NAPOMENA: Video materijali objavljeni u ovom tekstu postavljeni su na globalnim internet servisima za javno i besplatno dijeljenje video materijala. Oni nisu vlasništvo portala Haber.ba i portal Haber.ba ne odgovara za njihov sadržaj i autorska prava.