Svaštara

Muškarac popio cijelu bočicu Viagre, pa uništio vid

Nuspojave koje su uslijedile utvrđene su već desetljećima

viagra / GETTY IMAGES

Advertisements

Muškarac iz Velike Britanije koji je uzeo deset puta preveliku količinu sidenafila, aktivnog sastojka Viagre, završio je s ‘rupama’ u vidu i povećanom osjetljivošću na svjetlo, piše “Daily Mail“.

Najvjerovatnije iz neznanja, muškarac je popio cijelu bočicu sredstva za potenciju, a nuspojave koje su uslijedile utvrđene su već desetljećima.

Nakon što je primijetio povećanu osjetljivost na svjetlost, nemogućnost da vidi pri smanjenom svjetlu i kružne oblike u vidnom polju, ljekari su utvrdili da je zaista došlo do oštećenja očiju. Nažalost, kada jednom dođe do oštećenja stanica mrežnice oka, štetu nije moguće ispraviti tj. liječiti.

Što se na kraju dogodilo s anonimnim muškarcem nije poznato jer, kako je rekao ljekar koji ga je pregledao, on se nikad nije pojavio na dodatnim pregledima.

Istraživanja inače pokazuju da već dvostruka doza od preporučene može izazvati smetnje u vidu pa nije neobično što će sada od njih do kraja života patiti muškarac koji je uzeo deseterostruku dozu.


Advertisements

loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...

Advertisements

loading...

Advertisements

Na vrh