BiH

U Sarajevu će 13. septembra biti održan jedan od najznačajnijih turističkih događaja

U Sarajevu će 13. septembra biti održan jedan od najznačajnijih turističkih događaja.

Sarajevo - n1

Jedan od najznačajnijih turističkih događaja u svijetu, Uzakrota, bit će organiziran u Sarajevu 13. septembra. U pitanju je događaj koji je prethodnih godina uspješno održan u Londonu, New Yorku, Bakuu, Berlinu, Beogradu, Dublinu, Atini i Istanbulu, piše Fena.

Ove godine, u organizaciji Devim Toura, i uz podršku USAID-a i Visit Sarajevo, skupu koji je prilika za sve turističke industrije da isprate nove trendove, prvi put domaćin će biti glavni grad Bosne i Hercegovine, a skup će otvoriti ambasador Republike Turske u BiH Sadık Babur Girgin.

Učesnici događaja bit će tour operateri, predstavnici turističkih agencija, aviokompanija, hotela, startupa iz oblasti putničke tehnologije, investitori smještajnih kapaciteta, predstavnici tehnoloških kompanija i kompanija koje pružaju logistiku turističkoj industriji iz cijelog svijeta.

Kako je u razgovoru za Fenu kazao generalni direktor kompanije Devim Tours Bülent Biçer na skupu će se razgovarati o budućnosti Evrope i Balkana nakon 2023. godine, značaju održivih turističkih aktivnosti u Evropi.

– Evropske su zemlje stavile naglasak na očuvanje historijskih lokaliteta i prirodnih krajolika, dok su istovremeno promovirale mogućnosti putovanja kojima je prioritet ekološka održivost. U kontekstu balkanskih prostora, pojedinci aktivno teže susretima, lokalnoj gastronomiji i nekonvencionalnim istraživanjima. Historijski značaj regije i preplitanje različitih kulturnih uticaja i dalje su značajna atrakcija – naveo je.

Kazao je da će u fokusu razgovora na samitu biti i bijeg od običnih putovanja. Za razliku od tipičnih putovanja, pojedinci koji su u potrazi za osebujnim i nekonvencionalnim iskustvima sve više gravitiraju alternativnim oblicima putovanja, odstupajući od paradigme masovnog turizma. Ova putovanja često daju prednost kulturnim susretima i manje istraženim odredištima.

Stoga je potrebno, naveo je, vratiti povjerenje kupaca, razgovarati o izgradnji otpornosti u putničkoj industriji među organizatorima putovanja te ispitivati dugoročne marketinške strategije za balkansko turističko tržište.

Brojne druge teme bit će otvorene i na predstojećem događaju poput održivog turizma koja uključuje diskurs o promociji turističkih praksi koje su i ekološki i društveno odgovorne, s ciljem ublažavanja negativnih učinaka na destinacijska područja.

Bit će govora i o destinacijskom marketingu koji se odnosi na primjenu metoda usmjerenih na učinkovitu promociju i uspostavljanje brenda za pojedine destinacije s ciljem privlačenja turista.

Učesnici skupa bavit će se i pitanjima uticaja tehnologije na putničko poslovanje, posebno ispitujući uticaj internetskih platformi za rezervacije, aplikacija za pametne telefone i susreta u virtualnoj stvarnosti što ima za cilj utvrditi prevladavajuće i novonastale trendove putovanja.

– Ovaj diskurs se bavi poboljšanjem iskustva gostiju, upravljanjem hotelima i značajem smještaja u širem okviru turističke industrije, a u fokus je ispitivanje metoda i strategija korištenih u očuvanju i širenju dobara – naglasio je Biçer.

Naveo je da digitalni marketing obuhvata nekoliko tehnika kojima je cilj učinkovito korištenje platformi društvenih medija, pružanje uvjerljivog sadržaja i uspostavljanje partnerstava s uticajnim pojedincima kako bi se uključila ciljana publika turista.

Sarajevski turistički summit poslužit će kao međunarodni forum na kojem se okupljaju profesionalci iz turističke industrije, vladini dužnosnici i stručnjaci kako bi se uključili u sveobuhvatne rasprave i razmatranja koja se odnose na različite aspekte turističkog sektora.

– Ovi događaji su od velike važnosti jer služe kao platforma za razmjenu znanja, poticanje saradnje i olakšavanje strateškog planiranja s ciljem promocije održivog razvoja turizma na Balkanu i u Turskoj – kazao je Biçer.

Biçer kaže da je koncept održivog turizma postao sve popularniji jer putnici pokazuju sve veću sklonost ekološki osviještenim i društveno odgovornim alternativama putovanja. Te inicijative su fokusirane na ublažavanju emisija ugljika, jačanje lokalnih društava i očuvanje ekoloških staništa.

Usvajanje digitalne integracije u industriji putovanja sve je raširenije, jer se tehnologija koristila za poboljšanje i pojednostavljenje iskustava putovanja. Time je omogućen postupak beskontaktne prijave, uvođenje aplikacije za pametne telefone dizajnirane za navigaciju i personalizirane prijedloge, kao i virtualne ture.

Također, fenomen wellness i zdravstvenog turizma svjedoči sve većoj privlačnosti među putnicima koji traže prilike za wellness odmore, odmore u banjama i aktivnostima usmjerenim na zdravlje kao načinu revitalizacije fizičke i mentalne dobrobiti.

– Kulinarski i prehrambeni turizam pojavio se kao značajna stavka u odlukama za putovanje, sa sve većim naglaskom na istraživanje lokalne kuhinje i kulinarske kulture. Popularnost kulinarskih tura, kurseva kuhanja i posjeta lokalnim tržnicama je također u porastu – dodao je Biçer.

Kazao je da su potražnja za avanturističkim i iskustvenim putovanjima sve veća te da putnici žele sveobuhvatnija i osebujnija iskustva, koja uključuju avanturističke aktivnosti, kulturne interakcije i prilagođene planove putovanja.

Istovremeno, pojava “radnih” i digitalnih nomadskih zajednica uočena je kao rezultat sve veće rasprostranjenosti rada na daljinu, kada se pojedinci odlučuju raditi s različitih lokacija, a tu je i porast baštinskog i kulturnog turizma koja se može pripisati sve većoj sklonosti putnika da steknu dublje razumijevanje historijskog značaja i tradicionalnih praksi povezanih s odredištima koja istražuju.

Kao novina u svjetskom turizmu pojavio se fenomen volonterskog turizma što se dešava kada pojedinci svoje putovanje žele integrirati s mogućnostima volonterskog rada, s namjerom da pozitivno utiču na lokalne zajednice i podrže društvena pitanja.

Tu je i fenomen solo putovanja, posebno među putnicama, koji je doživio značajan porast, što ukazuje na rastuću sklonost autonomiji i potrebom za vlastitim istraživanjem.

Biçer je naveo i nove trendove u svemirskom turizmu koji su, iako još uvijek u početnoj fazi, počeli privlačiti značajan interes budući da su razne kompanije aktivno uključene u razvoj suborbitalnih i orbitalnih usluga putovanja za pojedince koji nemaju astronautsku pozadinu.

Generalni direktor kompanije Devim Tours Bülent Biçer kazao je u intervjuu za Fenu da je Uzakrota Travel Summit istaknuta platforma za mnoge subjekte unutar turističke industrije, uključujući mrežne putničke agencije, avionske kompanije, hotele, putničke agencije, tehnološke startupe za putovanja, ulagače u ugostiteljstvo, kapitaliste, IT kompanije i distribucijske tehnološke kompanije.

Taj skup prepoznat je kao značajan prostor za konferencije jer olakšava veze između istaknutih organizacija i visoko kvalificiranih pojedinaca u globalnoj turističkoj industriji od 2010. godine, prenosi FENA.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh