Noviteti

Nova švedska marka širi se Evropom, ovo su joj planovi

Informacija da je Polestar najavio prodaju novog modela u Evropi ponovo je aktivirala priče o ovoj veoma zanimljivoj marki vezanoj za Volvo, koja proizvodi isključivo električne automobile visoke klase.

Twitter / Printscreen

Prije svega, pitanje je da li imaju budućnost ili ne. Volvo je prije nekoliko dana objavio da će prestati da finansira razvoj ove marke, ali s objašnjenjem da ona ima blistavu budućnost i pa joj zato više i nije potrebna pomoć takve vrste.

Kako bilo, objavljeno je da se Polestar 4 u Njemačkoj može naručiti po osnovnoj cijeni od 61.900 evra, i to za Long Range Single Motor verziju sa 200 kW/272 KS i dometom do 610 kilometara. Dvostruko snažniji Long Range Dual Motor košta najmanje 69.900 evra i trebalo bi da pređe do 580 kilometara, navodi “Index”.

Švedski električni brend, koji pripada Geely Grupi, napravio je veliku pometnju kada je u pitanju predstavljanje novih modela. Polestar 2, crossover limuzina pozicionirana u srednjoj klasi i na tržištu od 2020. godine, do kraja prošle godine prodata je oko 160.000 puta. Uspješan model.

Slijedi Polestar 3, SUV sportskog stila u segmentu luksuzne klase.

Proizvodnja Polestara 3 će uskoro početi u Čengduu u Kini, umjesto u SAD-u. Prva vozila se očekuju u Evropi početkom ljeta. U drugoj polovini godine američka fabrika u Ridžvilu, u Južnoj Karolini, preuzima štafetu i snabdijevaće sjevernoameričko i evropsko tržište Polestarom 3.

SUV dugačak 4.90 metara i dalje se bazira na Volvovom SPA-u 2 (Scalable Product Architecture), dodatno razvijenoj verziji SPA platforme motora sa sagorijevanjem. Integrisana je baterija od 111 kWh koja omogućava domet od preko 600 kilometara. Launch Edition može se naručiti u Austriji i košta 89.900 evra.

Polestar 4, koji stiže ovog ljeta, zatvoriće jaz između Polestara 2 i 3 kao SUV coupé. Međutim, Polestar 4 ne dijeli platformu s Polestarom 3, već se bazira na Geelyjevom SEA-u (Scalable Electric Architecture). Osnovna verzija ima pogon na zadnje točkove i 200 kW/272 KS bi takođe trebalo da prelazi preko 600 kilometara.

U verziji s dva motora dostupna je dvostruko veća snaga. U oba slučaja kapacitet baterije je 102 kWh. Posebna karakteritsika Polestar 4: nema zadnji prozor, nego se unazad gleda pomoću kamere. Model će se u početku proizvoditi u Geelyju, u zalivu Hangzou u Kini, a od sredine 2025. i u Busanu, u Južnoj Koreji.

Iste godine švedska marka na dnevnom redu ima Polestar 5. Elegantna, pet metara dugačka sportska limuzina se usko bazira na studiji Precept prikazanoj 2020. i stoji na drugačijoj, trećoj platformi. Razvijen je u Engleskoj, u potpunosti je napravljen od aluminijuma, u potpunosti se može reciklirati i smatra se prvom Polestarovom “in-house” arhitekturom (800 volti).

Odgovarajući pogon je napravljen u Geteborgu, u Švedskoj. Samo zadnji motor proizvodi enormnih 450 kW. Zajedno s prednjim motorom od 200 kW, Polestar 5 ima impresivnih 650 kW/884 KS i 900 Nm, prenosi “AutoBlog“.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh