Internet

Metaverzum, novac i tehnologija: Kompanije i ljudi troše hiljade dolara na digitalnu odjeću i milijarde na virtuelne parcele

Prošlo je godinu dana otkako je Fejsbuk promenio ime u Meta i preusmjerio poslovanje na izgradnju metaverzuma.

Ovaj gigant među društvenim mrežama potrošio je milijarde na viziju jedinstvenog virtuelnog sveta i izgubio stotine milijardi njegove vrednosti. Ali to nije jedina kompanija koja ima velika očekivanja od metaverzuma.

Novo istraživanje, u koje je BBC imao ekskluzivan pristup, pokazuje da je skoro dve milijarde dolara potrošeno na virtuelne parcele zemljišta u protekloj godini.

Multinacionalne kompanije kao što su Samsung, Guči i Adidas, kao i pojedinačni investitori, nadaju se da će ući u igru u ranim danima novog virtuelnog sveta, dok čekaju da se metaverzum polako materijalizuje, prenosi bbc.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh