Internet

Facebook zabranio reklamiranje sadržaja koji dižu paniku o koronavirusu: Rampa i za lažne garancije izliječenja bolesti

Facebook je zabranio reklamiranje sadržaja koji dižu paniku odnosno “pokušavaju da stvore osjećaj hitnosti” u vezi sa koronavirusom, ili obećavaju da će ga izliječiti.

Facebook, koronavirus - Radiosarajevo.ba

To su neke od mjera koje kompanija preduzima u cilju smanjenja dezinformisanja.

Koronavirus, koji je do sada odnio oko 2.770 života, a zarazio 81.242 ljudi širom svijeta, glavna je tema na svim društvenim mrežama.

Kao i druge društvene platforme, Facebook je zatrpan polemikama o širenju koronavirusa zajedno sa reklamama za zaštitne maske.

Sproveli smo mjere koje se odnose na zabranu reklama koje su u vezi sa koronavirusom i stvaranjem ‘osjećaja hitnosti’ poput sugerisanja da da su isporuke ograničene ili garancije nekog lijeka ili preventive” izjavio je porparol Facebooka.

Takođe, imamo pravila za platformama za reklamiranje, poput Marketplejsa koja zabranjuju takvo ponašanje“.

Ova kompanija sa sjedištem u Kaliforniji ima alate za provjeravanje činjenica kod sumnjivih postova na njuzfidu i koristi ih kako na Facebooku tako i na Instagramu, prenosi “Kurir“.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh