Noviteti

BMW postiže sve veći uspjeh među žestokom konkurencijom

Za njemačke proizvođače luksuznih automobila, biti prvi koji je propao pokazalo se vrijednim iskustvom kada su u pitanju električna vozila.

BMW - Pixnio

Nakon velikog razočarenja i neuspjeha pri predstavljanju električnih vozila na tržišta, BMW AG sada je pretekao svoje rivale.

Inženjeri BMW-a, još su 2008 krenuli su u razvoj električnog gradskog automobila i to od nule. Pet godina kasnije, tvrtka je predstavila i3, neobičan četverosjed. Automobil je izgledao drugačije od bilo čega drugog u portfelju. Ali zbog visoke cijene i ograničenog dometa, prodaja je bila neprimjetna. Razočaran, BMW je usporio svoje EV planove.

Godine provedene u preispitivanju donijele su niz kritika i optužbi da odugovlače s električnim vozilima. Ipak, u posljednje vrijeme tvrtka napreduje. I to uz mnogo manje redikalan pristup. Projektirali su električna vozila koja se gotovo ne razlikuju od s modela s motorima s unutarnjim izgaranjem. Izrađuju ih na istoj tvorničkoj liniji kako bi smanjili troškove, piše Poslovni.

Pristup se isplatio

BMW je u prvom kvartalu isporučio više nego dvostruko električnih vozila od Audija. I oprilike dvije trećine više od Mercedes-Benz Grupe.

Uspjeh BMW-a tim je impresivniji jer se poklapa globalnim usporavanjem potražnje za električnim vozilima, posebno u Europi, gdje vlade smanjuju subvencije. Mercedes je naveo postupno ukidanje svog dvosjeda Smart ForTwo i slabu potražnju u Njemačkoj. Ranije ovog mjeseca, Tesla je izvijestila o prvom međugodišnjem globalnom padu prodaje od 2020.

BMW-ova prodaja potpuno električnih vozila kao svoje temeljne marke porasla je u prvom tromjesečju, nadmašivši konkurente. Isporuke kupcima modela na baterije kao što su BMW-ovi i4, iX1 i i7 skočile su 41 posto u tri mjeseca do ožujka u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, objavila je tvrtka. Rezultati su pomogli grupnom porastu prodaje električnih vozila za 28 posto.

Rezultati BMW-a u suprotnosti s trendom

BMW-ovi rezultati u suprotnosti su s velikim usporavanjem potražnje za električnim vozilima, posebno u Europi. Tu su električni automobili pali kao udio u ukupnoj prodaji nakon što su vlade povukle poticaje za kupnju električnih vozila.

Volkswagen je rekao da su njegove isporuke električnih vozila pale za 3 posto u prvom kvartalu. Jer dobici u Kini nisu uspjeli nadoknaditi pad od 24 posto u Europi.

Mercedes-Benz je priopćio da je njegova veleprodaja električnih vozila pala za 8 posto u prvom kvartalu. Navodeći probleme u opskrbnom lancu, postupno ukidanje dvosjeda Smart ForTwo i slabu potražnju u Njemačkoj nakon ukidanja državnih programa subvencija.

Ranije ovog mjeseca, Tesla je izvijestila o svom prvom međugodišnjem globalnom padu prodaje od 2020.

Električna vozila činila su otprilike 15 posto ukupne BMW-ove isporuke prošle godine. A očekuje se da će ove godine porasti na 20 posto. Tvrtka namjerava dodatno povećati taj udio ove godine s pola milijuna prodaje električnih vozila, oslanjajući se na 15 potpuno električnih modela svojih marki. Ipak, prodaja vozila marke BMW i Mini u Kini pala je 3,8 posto u prvom kvartalu. Dok su isporuke porasle 5,5 posto u Europi i 1,2 posto u SAD-u tijekom istog razdoblja, piše Financa.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh