KONAČNO SMO SAZNALI KAKO IZGLEDA TAMNA STRANA MJESECA: Kinezi objavili snimak slijetanja sonde

Kineska nacionalna svemirska agencija (CNSA) objavila je snimak kako je lunarna sonda sletjela na suprotnu stranu Mjeseca, što predstavlja prvo u historiji čovječanstva “mheko” slijetanje na stranu Mjeseca koja nije vidljiva sa naše planete.

Tamna strana Mjeseca - Screenshot/Twitter

Podsjetimo, kineski modul za proučavanje tamne strane Mjeseca “Čange 4” sletio je na tamnu stranu Mjeseca 3. januara.

“Čange 4” je svemirski modul koji se sastoji od stacionarne lunarne stanice i lunarnog rovera i lansiran je 7. decembra sa kosmodroma “Sičan” u jugozapadnoj kineskoj provinciji Sičuan, prenose svjetske agencije.

Kineska lunarna misija nazvana je po mitskoj boginji Mjeseca i uključuje tri faze: orbitiranje, slijetanje i povratak na Zemlju. Prva i druga faza već su uspješno izvedene.

NAPOMENA: Video materijali objavljeni u ovom tekstu postavljeni su na globalnim internet servisima za javno i besplatno dijeljenje video materijala. Oni nisu vlasništvo portala Haber.ba i portal Haber.ba ne odgovara za njihov sadržaj i autorska prava.