BIZnews

Jedan od najpopularnijih brendova širi svoje tržište

Poljska modna grupacija LPP planira da tokom ove godine otvori 300 novih Sinsay prodavnica na evropskom tržištu.

Pixabay

LPP će u širenje maloprodajne mreže investirati 200 miliona evra, izjavio je finansijski direktor LPP grupe Przemysław Lutkiewicz. On je dodao da su optimisti uprkos teškoj godini i posljedicama pandemije koje su još uvijek vidljive.

Grupa se oslanja i na novi logistički centar koji je otvoren u 2023. godini i koji pokriva tržišta Rumunije, Srbije, Bugarske, Hrvatske, Grčke, Severne Makedonije i Mađarske. Trenutno ima oko 11.000 zaposlenih radnika u prodavnicama i sedištima, piše Retail Serbia.

Sinsay posjeduje 523 fizičke prodavnice u 18 zemalja, od kojih se na teritoriji Srbije nalazi 40 prodajnih mesta, takođe ima i aktuelnu online prodaju u 16 zemalja.

LPP je u 2023 otvorio prve Sinsay prodavnice u Grčkoj a početkom ove godine otvorene su kancelarije u Istanbulu i Barseloni. Brend Mohito koji posluje u okviru LPP grupe planira uskoro da otvori prve prodavnice u Italiji, pišu nezavisne.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh