BIZnews

Ko vlada tržištem potrošačkog zdravlja u BiH?

Tržište porošačkog zadravlja u Bosni i Hercegovini je i dalje usitnjeno sa internacionalnim kompanijama koje su vodeći igrači, pokazuje analiza Euromonitora

Niti jedan igrač na bh. tržištu nema više od 10% udjela u maloprodajnoj vrijednosti, a samo šest više od 5 posto.
Četiri najbolja igrača su Bayer AG, GlaxoSmithKline Plc, Teva Pharmaceutical Industries Ltd i STADA Arzneimittel AG, dok su Bosnalijek i slovenska Krka Novo Mesto vodeći regionalni igrači.

Euromonitor procjenjuje da Covid-19 neće imati značajan utjecaj na rast trenutne maloprodajne vrijednosti proizvoda potrošačkog zdravlja u Bosni i Hercegovini tokom 2020. godine. Nisu zabilježene ni zalihe ni značajna nestašica proizvoda.

Hemičari / apoteke i dalje čine najveći dio prodaje vrijednosti potrošačkog u Bosni i Hercegovini. Njihovu kontinuiranu dominaciju osigurava činjenica da su jedini kanal putem kojeg se prodaju analgetici, probavni lijekovi i lijekovi protiv kašlja, prehlade i alergije (peludna groznica).

Tokom predviđenog razdoblja dogodit će se blago usporavanje prosječne godišnje stope rasta maloprodajne vrijednosti u potorošačkom zdravlju u Bosni i Hercegovini. Glavni faktori koji će pokretati ovakav razvoj bit će dugotrajni ekonomski utjecaj pandemije COVID-19 i kontinuirano dospijevanje analgetika te biljnih i tradicionalnih proizvoda, prenosi indikator.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh