Kompanija je objasnila da je odluka djelimično rezultat prelaska na korištenje AI alata u većoj mjeri kada je riječ o moderiranju sadržaja, a fokus je i na povećanju efikasnosti u operacijama.
Izvori tvrde da je u Maleziji otpušteno 700 ljudi, no TikTok navodi da je zapravo riječ o manje od 500 osoba. Svi oni su o otkazu obaviješteni u srijedu, a mnogi od njih su radili na moderiranju sadržaja, prenosi Klix.
Otkazi su dio šireg plana pojednostavljenja procesa moderiranja sadržaja TikToka na globalnom nivou, a slične mjere bi se mogle ponoviti u blisFnivotkoj budućnosti dok kompanija konsoliduje svoje regionalne operacije.
TikTok trenutno koristi kombinaciju AI tehnologije i ljudskih moderatora kako bi se nadgledala ogromna količina objavljenog sadržaja na ovoj platformi. Iz kompanije kažu da je restrukturiranje neophodno kako bi se ojačao globalni operativni model kompanije za moderiranje sadržaja. Predstavljen je i plan investiranja 2 milijarde dolara u inicijative za povjerenje i sigurnost na globalnom nivou, pri čemu je veliki dio zadataka moderiranja sadržaja već automatizovan. Prema TikToku, 80 posto štetnog sadržaja ili onog koji krši pravila sada se uklanja pomoću tehnologija zasnovanih na umjetnoj inteligenciji.
Otpuštanja dolaze u vrijeme kada globalne tehnološke kompanije trpe pritisak regulatora u Maleziji. Vlada je nedavno zatražila od društvenih medija da apliciraju za dozvole za rad do januara, kako bi se pozabavila rastućom zabrinutošću zbog cyber kriminala. U Maleziji je zabilježen nagli porast štetnog sadržaja na internetu, a vlasti su pozvale kompanije poput TikToka da pojačaju svoje napore za rješavanje ovog problema.