BIZnews

Njemačke kompanije planiraju povećati cijene

Nešto više njemačkih kompanija planira povećati cijene, pokazalo je istraživanje minhenskog ekonomskog instituta Ifo.

Njemačka zastava - Bild.de

U aprilu je pokazatelj cjenovnih očekivanja iznosio 15,1 bod, nakon što je u martu iznosio 14,3 boda. Prema Ifi, ne očekuje se smanjenje inflacije u narednim mjesecima.

U turizmu je taj pokazatelj porastao s 28,9 na 34,4 boda, u trgovini na malo igrama i igračkama s 34,9 na 47,4 boda, a u farmaciji s 18,1 na 45,5 boda, objavio je danas taj zavod, a prenosi SEEbiz.

Manje firmi s planovima povećanja cijena pak je u maloprodaji hrane, gdje je pokazatelj pao sa 37,7 na 17,4 boda, te hotelima (s 33,4 na 28,5 bodova). Pokazatelj se smanjio i u djelatnosti organizacije putovanja, i to sa 36,9 na 32,7 bodova.

U građevinarstvu i proizvodnji firme i dalje očekuju sniženje cijena. U građevinarstvu je taj pokazatelj u travnju bio na -7,7 bodova (u martu -10,7 bodova), a u prerađivačkoj industriji na minus šest bodova (u martu – 6,3 boda).


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh