Svaštara

Upozorenje roditeljima: Djevojčica umrla nakon što je stavila punjač u usta

Dvogodišnja djevojčica Shevhar smrtno je stradala od strujnog udara nakon što je u usta stavila punjač za mobitel koji je bio uključen u struju. U trenutku nesreće Shevhar je bila s majkom Razijom kod djeda i bake u Jahangirabadi u Indiji te se igrala u dječjoj sobi.

Punjač, djevojčica - Blogspot

Advertisements

Kako prenosi The Times of India, netko od ukućana je netom prije nesreće punio svoj mobitel, a nakon što se napunio, zaboravili su maknuti punjač. Djevojčica je u jednom trenutku uzela kabel i vrh stavila u usta te je stradala od strujnog udara. Nažalost, po dolasku u bolnicu liječnici su mogli samo utvrditi vrijeme smrti, piše Index.

Kako bi se ovakve nesreće izbjegle u budućnosti, roditelji se pozivaju da osiguraju sve utičnice i maknu sve punjače koji se ne koriste.


Advertisements

loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...

Advertisements

loading...

Advertisements

Na vrh