Svaštara

Budite se usred noći? Evo kako od toga napraviti prednost!

Ono što je najbitnije je da se ne uznemirimo kad se probudimo jer to najčešće svi radimo.

Spavati - Aura

Advertisements

To savjetuju i stručnjaci. Naime, tokom tog ‘sutonskog’ sata između dvaju razdoblja dubokog sna otpuštaju se važni hormoni za smanjivanje stresa, što objašnjava zašto stručnjaci za spavanje potiču one koji pate od kasnonoćne nesanice da ne paničare, nego se jednostavno opuste. Premda ste budni, to je zapravo vrijeme kad razvijate najjaču obranu od stresa jer je tijelo mirno, a um je aktivan, piše Aura.

Možda zato Dalaj lama spavanje naziva najboljom meditacijom. On razumije da se usredotočenost na sadašnji trenutak, koja leži u srcu dobrog zdravlja, može ostvariti samo kad smo se dobro odmorili. Ono što je također zanimljivo kod spavanja je da nam je i dalje potpuno zagonetno, a to primjećuju i neuroznanstvenici koji su otkrili da je mozak iznimno aktivan dok je tijelo jako mirno. Dok spavamo u mozgu se odvijaju procesi utvrđivanja pamćenja i učenja. Zato je na primjer prije ispita ili važnog sastanka mnogo bitnije spavati, nego ostati dugo budan i mahnito učiti ili pripremati se za sastanak i živcirati.

I premda se geni presudni za staničnu obnovu i revitalizaciju aktiviraju isključivo noću i premda nedostatak sna vodi do brojnih bolesti poput dijabetesa, bolesti srca i nekih tumora, ipak se nemojte živcirati kad se probudite po noći, nego radije čitajte, slušajte tiho muziku i pišite dnevnik te tako uranjajte u sebe. S vremenom će vas ovo dovesti do većeg stanja opuštenosti pa će i nesanica nestati.


Advertisements

loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...

Advertisements

loading...

Advertisements

Na vrh