Svaštara

Oprah Winfrey je smršala 20 kg uz pomoć OVOG fenomenalnog jelovnika!

Promjenila je samo jednu stvar – i to u glavi, a ne na jelovniku

stil,

Advertisements

Opra Vinfri nikada nije skrivala svoju borbu protiv viška kilograma. Slavna voditeljka isprobala je sve moguće dijete, ali skinuti kilogrami uvek bi se vraćali.

Naposletku je priznala da je pokušavala da smrša iz pogrešnih razloga i zato dugoročno nikada nije nailazila na uspeh.

“Kada bi kilogrami počeli da se smanjuju, morala sam da osvestim svoju nameru. Mogla sam da izgubim težinu zato da bih ušla u određeni konfekcijski broj, kako bih prisustvovala nekom događanju ili zato da bih se svidela drugima. Ali nisam mogla da održavam težinu zbog istih razloga. Kilogrami bi se uvek vratili. Ovaj put promenila sam svoju nameru. Samo sam želela da budem zdrava. Fizički, emotivno i duhovno. Tada se promenio proces i svrha mog mršavljenja. Bilo mi je lakše jer sam imala jasnije namere”, priznaje Opra koja kaže da se sada ničega ne odriče, ne brine o brojkama koje pokazuje vaga i samo vodi računa o porcijama.

Zahvaljujući novom pristupu mršavljenju od 2015. godine izgubila je 20 kilograma, ali ovaj put nije doživela “jojo” efekat i održava telesnu težinu s kojom je zadovoljna. Najveću ulogu u uspešnom gubitku kilograma ima njen raznovrsni jelovnik, a u nastavku proverite šta to voditeljka jede tokom jednog dana.

Doručak: Sendvič s jajetom, avokadom, šunkom i paradajzom na hlebu od žitarica celog zrna, čaj

Ovo je doručak koji se gotovo svaki dan nalazi na tanjiru voditeljke. Umesto kafe, Opra u jutarnjim satima poseže za čajem. Najčešće pije indijski čaj obogaćen začinima poput cimeta, kardamoma, karanfilića i đumbira, i sa dodatkom mleka.

Greška broj 1 sa maslinovim uljem: Ako ovo radite, dobićete mnogo neželjenih kilograma!

Ručak: Supa od paradajza i salata od kelja ili testenina sa škampima

“Obožavam supu, jedem je svaki dan”, priznaje Opra. S obzirom na to da ovakav tip supe nije zasitan, voditeljka je nadopunjuje salatom od kelja s dodatkom jabuke, sušenih borovnica, badema, semenki suncokreta, sira i preliva na bazi senfa.

Druga zasitna opcija za ručak je testenina s škampima koju je jednostavno pripremiti. U kuvanu testeninu dodaje se malo maslinovog ulja, soli, bibera, čen belog luka i 3 kašike rendanog sira. Naposletku se testenini dodaju i grilovani škampi, a po želji se jelo može dopuniti paradajzom ili rukulom.

Večera: File bakalara s mahunarkama

Ovu ukusnu večeru zaista je lako napraviti. Ako niste ljubitelj bakalara, zamenite ga drugom ribom, a u obilju raznih mahunarki sigurno ćete naći nešto za sebe.

“Za večeru volim da jedem ribu i povrće. Često popijem i čašu vina ili neki koktel”, dodaje Opra.

Užina: Kokice, čips od kelja, čips od krompira, semenke, sorbe od bobičastog voća

Kada oseti nalet gladi uoči većeg obroka, utaži je malim zalogajima. Priznaje da neće pojesti veliku količinu čipsa od krompira, nego svega desetak komada, ali i to je sasvim dovoljno da udovolji svojoj želji.


Advertisements

loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...

Advertisements

loading...

Advertisements

Na vrh