Svijet

Ramazanska reklama Coca-Cole podijelila Norvežane

Coca-Cola je u Norveškoj osmislila jednostavnu, ali upečatljivu ramazansku reklamu. Pored svojeg prepoznatljivog znaka na crvenoj površini je dodala polumjesec koji simbolizira Islam, piše portal Snopes. Ovaj čin je izazvao brojne reakcije u zemlji.

Coca Cola - Feelgrafix.com

Ovo je nastavak tradicije ovog proizvođača gaziranih pića prema kojoj posebnu pažnju posvećuje blagdanima, piše “Radio Sarajevo“.

Nije iznenađujuće zašto se ova američka kompanija odlučila na ovakvu promociju u Norveškoj. U ovoj skandinavskoj zemlji živi 5,7 posto muslimana.

Norveški list Dagbladet je upitao Coca-Colu zašto se odlučila na ovakvu reklamu.

Iz kompanije su podsjetili da imaju dugu tradiciju obilježavanja ramazana u muslimanskim zemljama i da im je bila želja da to učine i u Norveškoj.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Reklame: God Ramadan! Det som forener oss er større enn det som skiller oss. ?

Objavu dijeli Coca-Cola Norge (@cocacolano)

Cilj nam je promocija različitosti u svijetu. Bili smo prva kompanija koja je promovirala prava žena – poručili su.

Nažalost, ovo je izazvalo i reakcije onih sa antimuslimanskim i antimigrantskim stavovima. Neki su pozivali i na bojkot Coca-Cole.

“Islam nije dobrodošao i nije poželjan u prelijepoj Norveškoj. Idite u islamske zemlje sa svojim smećem. Pokušajte tamo obilježiti kršćanski praznik”, napisao je jedan korisnik Instagrama.

Međutim, list Dagbladet je istakao da su reakcije većine Norvežana pozitivne, navodi portal Snopes.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh