Svijet

Imat će trajne posljedice: Dječak zamalo oslijepio jer je osam godina jeo istu hranu

Zbog pogrešne ishrane, dječak iz Australije počeo je gubiti vid, a lijevo oko zauvijek će mu biti oštećeno.

Cian Moore - Faktor

Advertisements

Četrnaestogodišnji Cian Moore počeo je gubiti vid i niko nije znao zašto se to događa. Njegova majka Kerry Moore na televiziji je vidjela emisiju o doktorici koja spašava poluslijepu djecu te sina odvela u njenu ordinaciju u Sydney, piše The Sun.

Doktorica Stephanie Watson, predsjednica udruženja oftalmologa Australije i Novog Zelanda, postavila je dijagnozu – Cian gubi vid zbog nedostatka vitamina A, a to je izazvano pogrešnom ishranom. Naime, osam godina jeo je samo hljeb, piletinu, pomfrit i Coca-Colu, a sad će biti slabovidan do kraja života, prenosi “Faktor“…

Nedostatak vitamina A najveći je uzrok sljepoće u svijetu, a Cian je u međuvremenu počeo jesti povrće i uzimati vitamin. Otad, vid na desnom oku mu se popravio, ali lijevo će mu zauvijek ostati oštećeno.


Advertisements

loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...

Advertisements

loading...

Advertisements

Na vrh