Humanost

SOS Dječijim selima BiH donirano 10.000 KM izvojenih od prodaje Somat i Pur proizvoda u Bingo marketima

(Sarajevo, 12.11.2021. godine) Najbolji prijatelj SOS Dječijih sela BiH, kompanija Bingo, nastavila je
podržavati SOS porodice i kroz zajednički projekat sa kompanijom Henkel. Donaciju u iznosu od 10.000 KM,
izdvojenu od prodaje Somat i Pur proizvoda tokom mjeseca oktobra, Henkel je usmjerio na pokrivanje dijela
troškova hrane za SOS porodice.

Pored novčane donacije, Henkel je donirao i higijenske pakete iz svog
proizvodnog asortimana. Ceremoniji uručenja donatorskog čeka i higijenskih proizvoda prisustvovali su: Erol
Ferović, Key Account Manager Henkel, Tatjana Paunoski, Rukovodilac službe marketinga Bingo i Dženita
Subašić, članica nacionalnog menadžment tima i direktorica odjela za prikupljanje sredstava i komunikacije
SOS Dječijih sela u BiH.
„Svima je potrebna pažnja, a naročito našim malim prijateljima iz SOS Dječijih sela BiH i njihovim majkama.
Već dugo radimo na jačanju partnerske mreže kada je u pitanju podrška SOS Dječijim selima BiH, a Henkel
je jedan od naših saučesnika u priređivanju lijepih iznenađenja za mališane. Ovoga puta posvetili smo se
hrani, kao najvažnijem segmentu odrastanja. Naši kupci su to prepoznali i kao i do sada podržali. Znamo da
ovakve priče gradimo zajedno s njima, našim partnerima i kupcima“, kazala je Tatjana Paunoski rukovodilac
Službe marketinga iz kompanije Bingo.
„Sretni smo što imamo priliku da pomognemo rad SOS Dječijih sela BiH, čiju misiju smatramo veoma
važnom. Podrška i briga o djeci i mladima u formativnim godinama je od izrazitog značaja i drago nam je da
ćemo obezbijeđivanjem zdravih obroka doprinijeti njihovom razvoju. Kroz različite društveno odgovorne
projekte nastojimo biti dobar prijatelj zajednice, i sa zadovoljstvom udružujemo snage sa partnerima koji
dijele ovakve vrijednosti. Zbog toga smo zahvalni kompaniji Bingo na aktivnostima koje zajedno sprovodimo,
a posebne riječi hvale imamo za naše potrošače koji prepoznaju i doprinose ovakvim inicjativama“, izjavio je
Erol Ferović, Key Account Manager u kompaniji Henkel.
Pod sloganom „Uživajte zajedno i podijelite obrok“ tokom mjeseca oktobra svi kupci Somat i Pur proizvoda u
Bingo marketima, direktno su dali doprinos radu SOS Dječijih sela BiH. Donacijom od 10.000 KM osigurana
je priprema 4.578 obroka, što predstavlja sedmodnevno pokriće svih prehrambenih potreba za 218 djece i
mladih.
„Brigu i podršku koju organizacija SOS Dječija sela BiH pruža djeci, mladima i porodicama u potrebi moguće
je osigurati zahvaljujući našim dragim i posvećenim prijateljima. Kompanija Bingo, kao najbolji prijatelj SOS
Dječijih sela BiH dugi niz godina podržava naš rad. Istinski nas raduje da su nam se u humanoj misiji
pridužili i prijatelji iz kompanije Henkel koji su osim novčanom donacijom podržali SOS porodice i paketima
svojih proizvoda. Zaista smo sretni što i u izazovnim vremenima, među društveno odgovornim kompanijama
imamo prijatelje koji razumiju našu misiju da nijedno dijete ne treba odrastati samo i uvijek su spremni biti
potpora SOS porodicama. Od srca hvala za sve dosadašnje, ali i za sve zajedničke projekte u budućnosti“,
izjavila je članica nacionalnog menadžment tima i direktorica odjela za prikupljanje sredstava i komunikacija
SOS Dječijih sela u BiH Dženita Subašić.
SOS Dječija sela BiH brinu o 218 djece i mladih bez roditeljskog staranja, a direktnu podršku kroz Program
jačanja porodica pružaju i za 1.598 djece, mladih i roditelja. Više o radu organizacije možete saznati na web
stranici www.sos-ds.ba.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh