BiH

Održano takmičenje u marketing planiranju na Ekonomskom fakultetu Univerziteta “Džemal Bijedić”u Mostaru

Na Ekonomskom fakultetu Univerziteta „Džemal Bijedić“ u Mostaru, održano je takmičenje u kojem su studenti prezentovali rezultate svog tromjesečnog rada u praktičnoj nastavi, a vezano za izradu marketing planova.

Takmičenje studenata - NovaSloboda.ba

Advertisements

Naime, radi se o kreiranju marketing kampanja za poslovne subjekte iz cijele BiH.  

Rezultate svog tromjesečnog rada prezentovalo je ukupno 17 studentskih grupa.

Zahvaljujući kreiranju kreativnih i kvalitetnih marketing kampanja, studenti Ekonomskog fakulteta stekli su znanje iz praktičnog dijela nastave, a osim toga pozitivno su predstavili svoj fakultet.

Ono čime se Fakultet, također, može pohvaliti je da su zahvaljujući idejama mladih studenata, na tržište plasirani novi proizvodi, promovisane uspješne promotivne kampanje i nastale nove navijačke pjesme.

Pobjednici će biti proglašeni po završetku manifestacije, a njih će izabrati profesionalni žiri koji čini nastavno osoblje, generalni i marketing menadžeri, gosti iz privrednog i kulturnog područja.

Generalni sponzor ovogodišnjeg takmičenja je fondacija “Konrad Adenauer” u Bosni i Hercegovini.

Kako je istaknuto, cilj studenata je kvalitetno prezentovati svoje radove, doprinijeti razvoju i unapređenju, kao i kreativno riješiti potencijlne poteškoće.


Advertisements

loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...

Advertisements

loading...

Advertisements

Na vrh