BiH

“Online komunikator” omogućava direktnu komunikaciju građana s Ministarstvom trgovine FBiH

Federalno ministarstvo trgovine predstavilo je aplikaciju “Online komunikator” koja će omogućiti direktniju i neposredniju komunikaciju građana s Ministarstvom, ali i pružanje pomoći građanima u oblasti zaštite potrošača.

"Online komunikator" Ministarstva trgovine FBiH - Avaz.ba

Advertisements

Uspostavljanjem online komunikacije potrošača sa službom u ovom ministarstvu, potrošači mogu pravovremeno dobiti traženu informaciju ili savjet vezano za bilo kakav problem ili zahtjev za stručnu pomoć iz oblasti zaštite potrošača.

“Online komunikator” je građanima otvoren za korištenje svaki radni dan od 10 do 14 sati putem desktop računara, laptopa, tableta i mobitela…

Predstavljajući ovu aplikaciju federalni ministar Zlatan Vujanović (SBB) izjavio je da je svijest građana o njihovim potrošačkim pravima poboljšana što se, između ostalog, može uočiti i iz svakodnevnih upita ili pritužbi potrošača kako udruženjima tako i Službi za zaštitu potrošača u nadležnom ministarstvu.


Advertisements

loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...

Advertisements

loading...

Advertisements

Na vrh