BiH

Muhamed Abadžija Sova iz Ilijaša, vlasnik dvije golf “dvice”: Ima dušu i radi k'o singerica

Svaki vozač “dvice” će za svog ljubimca na četiri točka kazati kako nikada nije vozio bolji automobil, da se još uvijek rijetko kvari, i da je to, ipak, njemački kvalitet.

Muhamed Abadžija - Faktor.ba

Osim ćevapa na Čaršiji, prepoznatljivog humora i golubova kraj Sebilja, golf “dvica“ kultni je simbol koji nikada neće izumrijeti na našim prostorima, piše “Faktor“…

Jedan je od najprodavanijih automobila u historiji. S njim su odrasle cijele generacije, a kao što i u Njemačkoj predstavlja pravo blago, tako je i u BiH ovaj “slatkiš“ vrijedan svakog spomena i hvaljenja.

Svaki vozač “dvice” će za svog ljubimca na četiri točka kazati kako nikada nije vozio bolji automobil, da se minimalno kvari i da je to ipak njemački kvalitet.

“Kad može Angela Merkel vozat’ “dvicu“, mogu i ja”, počinje nam priču Muhamed Abadžija zvani Sova.

Nadimak Sova

Abadžija živi i radi u Ilijašu i dugo je vjeran ovome neprikosnovenom automobilu.

“Muhamede, kao prvo, zašto Sova?”, pitamo ga, na šta nam kroz smijeh odgovara da je “logično“, jer je kao mali noću volio “soviti“.

Vratimo se automobilima. Sova u garaži ima dva golfa; crveni iz 1986. i zeleni – godinu mlađi.

“Imam ih dugo, jer golf je golf! Pravi radnički auto. Idealno! Malo troši, rijetko se kvari, a osim ulja ništa drugo i ne mijenjam”, veli Abadžija.

Zeleni je u mnogo boljem stanju. Kako kaže, on je za specijalne prilike, dok je crveni za svakodnevnu upotrebu.

“Crveni mi je za relaciju posao – kuća. Ima centralno zaključavanje, elektronske podizače stakala i naravno “tošiba“ klimu”, objasnio nam je Sova, a kad smo vidjeli automobil, sve nam je bilo jasno.

Pod centralnom bravom podrazumijevalo se ručno otključavanje bez kvake, jer su mu je kolege s posla iščupali, pa mora zavući prst da bi došao do kvačice. Zanimljiv je bio i šarafciger uvučen u staklo.

“Pukla mi je sajla od prozora, pa sam stavio šarafciger, a kad ga sklonim dobijem “električne“ podizače. Za sekundu se spuste”, pokazuje nam Abadžija. Ni auspuh nije reprezentativno izgledao.

Das Auto

“Muhamede, pa ima li nešto što je reprezentativno na ovome automobilu?”, začuđeni smo.

“Naravno. Ima dušu! Šta mu fali, vidiš da radi k'o singerica. Moram ga slušati i tepati mu”, govori Abadžija.

Nedavno je u 15 dana imao dva udesa, a ni u jednom nije kriv. Tako barem veli.

“Kako da ga ne volim. Nikada me nije izdao. Moj pravi drug. Koliko sam ga platio, dobro sam i naplatio”, dodaje.

Iskreni je zaljubljenik u “dvice“, ali kaže, ako se ukaže dobra prilika, neće oklijevati da ga proda. Barem jednog.

“Prodam crvenog i taman platim registraciju za zelenog. Ostala je još godina i po da postane oldtajmer. Malo ga dotjeram i bit će k'o bombona”, veli Muhamed, dodavši da se na ulici uvijek okrene za “napucanim golfom”.

“Ljudi stvarno znaju srediti automobil. Ima ih da ti “oči stanu” i da gledaš. Od felgi, auspuha, boje pa do unutrašnjosti. Ma ovo vozilo vrijedi svake marke. Nije to “Švabo” džaba napravio”, govori Muhamed.

Činjenica je da po drugim evropskim gradovima ovaj “fenomen“ od automobila polako izumire, te ga vlasnici čuvaju u garažama da bi se ponekad provozali ili ga masno prodali za koju deceniju. Poput njemačke kancelarke Angele Merkel, koja je svog bijelog ljubimca na četiri točka prodala za više od 20.000 KM. Ona, također, u garaži čuva još jednog, za nostalgična sjećanja i poneku dnevnu vožnju.


Loading..
loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
loading...
Na vrh