ODGOVORNOST! - #ostanikuci - #ostanidoma
Estrada

DRAMA POZNATE PJEVAČICE: Ana Nikolić ZAVRŠILA U BOLNICI, fanovi u strahu i panici

Srbijanska pjevačica Ana Nikolić u avgustu prošle godine rodila je kćerku Taru, a samo nekoliko mjeseci nakon porođaja suočila se sa ozbiljnim zdravstvenim problemima.

No image - Haber.ba

Kako piše “Alo!“, Ana ima obilna krvarenja između ciklusa, pa je zbog toga u ozbiljnoj panici…

Nekoliko puta mjesečno posjećuje jednog od najpoznatijih ginekologa u GAK “Narodni front”, a kako tvrdi izvor blizak pjevačici, krvarenja su je uplašila.

“Kako je nedavno počela sa zdravim načinom života i redovno odlazi na treninge, cijeli njen život se promijenio. U posljednjih nekoliko mjeseci je primijetila da se između dva ciklusa nešto čudno dešava sa njenim organizmom, tačnije da povremeno prokrvari. Kako je to u početku bilo manjeg intenziteta, nije pridavala previše pažnje. Međutim, kako je nakon nekoliko sedmica krvarenje postalo obilnije, ona se mnogo uplašila. Kao i sve žene bila je svjesna da na takve simptome mora da reaguje i da se obrati ginekologu, pa je zakazala pregled kod jednog od najboljih ginekologa u Srbiji”, kaže izvor za “Alo!” i dodaje:

“Doktor joj je predložio da bi najbolje bilo da sada miruje, da se što manje nervira, jer je vrlo moguće da je krvarenje posljedica stresa. Ipak, Ani nije svejedno zbog cele situacije, jer se mnogo uplašila i sve je to nervira. Rasta joj je velika podrška u svemu i svakodnevno joj govori da nema razloga za brigu i stres. Ani to mnogo znači, posebno poslije svega što su prošli u proteklih nekoliko mjeseci, kada im je brak bio u krizi.”

Kako navodi srbijanski dnevni list, Nikolićeva nekoliko puta odlazi na kontrole, a njih dvoje su razgovarali o potencijalnoj terapiji ukoliko se problemi nastave.

“Postoji terapija koja se u takvim slučajevima daje i koja zaustavlja krvarenje između ciklusa. Svakako pacijentkinja koja to dobije trebalo bi da ode na predviđene analize kako bi se utvrdilo šta je uzrok i da se u skladu sa tim reaguje. Ako se utvrdi da je zbog obilnih krvarenja nastupila anemija, odnosno gubitak gvožđa u krvi, što se vidi iz analiza krvi, može da se da preparat koji bi to stanje popravio”, kaže za “Alo!” doktor koji je želio da ostane anoniman i dodaje da obilna krvarenja mogu da budu posljedica raznih zdravstvenih problema.

“Anina situacija može da bude ozbiljna, ali i ne mora da znači. Obilna krvarenja mogu biti uzrokovana i hormonalnim disbalansom, stresom, ali i ako postoje miomi, odnosno benigne izrasline na zidovima materice.”

Ana Nikolić nije željela da komentariše ove navode.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
loading...
Loading..
Na vrh