Čipovi? Ne: Ovo je kompletna lista sastojaka vakcina protiv COVID-a

Mjesecima su teoretičari zavjera i antivakseri širili dezinformacije o cjepivima protiv koronavirusa.

Koronavirus - Mreza-mira.net

Jedna od najrasprostranjenijih lažnih tvrdnji kaže kako osnivač Microsofta i filantrop Bill Gates planira koristiti cjepivo za implantaciju ljudi mikročipovima za praćenje lokacije.

Ovo nije istina. Gates je i sam ovo komentirao u junu, rekavši novinarima da je tvrdnja toliko bizarna da je gotovo smiješna.

No, pogrešne informacije o vakcini nisu stvar za smijeh. Da bi se život vratio na razinu normalnosti prije COVID-19, 75 do 85 posto Amerikanaca mora se cijepiti, objasnio je američki stručnjak za zarazne bolesti dr. Anthony Fauci.

Teorije zavjere o vakcinama stoga predstavljaju prijetnju: tvrdnje da vakcina sadrži mikročip koji može pratiti lokaciju ljudi ili utvrditi ko je cijepljen lažne su i temelje se na pogrešno protumačenim informacijama. O tome više možete čitati OVDJE.

Šta se nalazi u Pfizerovoj vakcini

Pfizer je objavio popis sastojaka koji se zapravo nalaze u njegovom cjepivu i ne, mikročip nije među njima. prenosi “Radiosarajevo“.

Aktivni sastojak vakcine je isječak genetskog materijala virusa koji se naziva glasnička RNA (mRNA). Kako je objasnila Hilary Brueck iz Insidera, mRNA djeluje kao “genetska vreća za udaranje kako bi naučila naše tijelo kako se boriti protiv proteina koji pomažu COVID-19 da napadne naše stanice.”

Mješavina šećera, soli i masti ublažava metaforičnu vrećicu za udaranje i omogućuje isporuku cjepiva intramuskularnom injekcijom.

Evo cijelog popisa sastojaka u Pfizerovoj vakcini:

• Nukleozidno modificirana glasnička RNA (modRNA) koja kodira virusni šiljak glikoproteina SARS-CoV-2 (to je ono zbog čega vakcina djeluje)
• Lipidi ili masne tvari, uključujući:
(4-hidroksibutil) azandiil) bis (heksan-6,1-diil) bis (2-heksildekanoat),
2 – [(polietilen glikol) -2000] -N, N-ditetradecilacetamid,
1,2-distearoil-sngli

cer-3-fosfoholin, i kolesterol
• Kalijev klorid
• Monobazni kalijev fosfat
• Natrijev klorid (sol)
• Dvobazni natrijev fosfat dihidrat
• Saharoza (šećer)

Šta se nalazi u Moderninoj vakcini

Moderna, drugi proizvođač cjepiva kojemu je američka FDA nedavno odobrila hitnu upotrebu, također je objavila informativni list s detaljima o sastojcima u svom COVID-19 cjepivu.

Cjepivo Moderna sadrži:

• mRNA
• Lipidi ili masne tvari, uključujući:
SM (sfingomijelin) -102