Studije idu dalje: Zašto Covid teže podnose muškarci?

Muškarci u svijetu čine 60% žrtava koronavirusa.

Koronavirus - Ilustracija / Avaz.ba

Istraživanje američkih znanstvenika s Yale University sugerira kako razlike u reakciji imunosnog sustava u ranoj fazi infekcije koronavirusom mogu objasniti veću stopu smrtnosti kod zaraženih muškaraca. Kako piše znanstveni časopis Nature, kod muškaraca je uočena izraženija prisutnost citokina, proteina kojima se imunosni sustav koristi kao fizičkom barijerom prema patogenima.

Kod teško bolesnih pacijenata može doći do tzv. citokinske oluje koja uzrokuje nakupljanje tekućine u plućima, oštećenja tkiva i zatajivanje organa. Muškarci u svijetu čine 60% žrtava koronavirusa.

Muškarci u svijetu čine 60% žrtava koronavirusa. Kod žena je zabilježena jača aktivnost T-stanica imunosnog sustava. Novi nalazi ukazuju na potrebu razvoja različitih strategija kako bi lijekovi i cjepiva za koronavirus bili jednako učinkoviti kod oboljelih osoba oba spola, objavila je Pliva, prenosi “Bljesak“.