Nijemci dešifrovali strukturu enzima koji je ključan za razmnožavanje koronavirusa

Istraživači Linlin Zhang i Rolf Hilgenfeld sa Univerziteta u Lübecku napravili su pravi pomak tako što su dešifrovali strukturu enzima koji je ključan za umnožavanje novog koronavirusa.

Koronavirus - Nezavisne.com

Naučnici su, osim toga, otkrili inhibitor koji djeluje protiv novodekodirane glavne proteaze virusa SARS-CoV-2, piše njemački Merkur.

Riječ je o glavnoj virusnoj proteazi Mpro, bez koje koronavirus ne može kopirati svoj genetski materijal (RNA) iz stanice domaćina i tako ga umnožiti.

Pobliže istraživanje enzimske strukture sada bi moglo pomoći u borbi protiv virusa. Inhibitor koji je razvijen protiv srodnih koronavirusa već je učinkovito testiran na miševima.

Glavna proteaza je odlučujući faktor u borbi protiv virusa jer se bez njega ne može umnožiti. Otkrićem dvojice istraživača Lübecka, Zhanga i Hilgenfelda, sada se otvara novi pristup za razvijenje sredstava protiv novog koronavirusa, prenosi “Klix“.