Otkriće o Lego kockama može da zauvijek promijeni tehnologiju

Lego, najpopularnija dječja plastična kocka na svijetu, pokazala se, prema novim istraživanjima, kao veliko otkriće u kvantnoj informatici, pošto je otkriven je njen potencijal koji može da se koristi u naučne svrhe.

Lego kockice- Screenshot

Istraživači Univerziteta Lankaster stavili su četiri kocke u poseban frižider koji može da ledi na minus 273 stepena (to je 2.000 puta hladnije od vakuuma u dubokom svemiru), samo da vide šta će se desiti. To što su otkrili može da promijeni savremenu tehnologiju zauvijek.

“Naša istraživanja su značajna zato što smo otkrili da su Lego kocke odlični termalni izolatori na ekstremno niskim temperaturama”, ističe Dmitrij Zmejev, koji je vodio istraživanja.

Posebni frižideri predstavljaju važan napredak u tehnologiji 21. vijeka, jer veoma niska temperatura koju proizvode može da posluži za naučna istraživanja u sferama fizike i inženjerstva, kao i u kvantnoj informatici.

Plastična struktura Lega može mnogo da pomogne u istraživanjima, jer će smanjiti troškove, tako da sredstva mogu da usmjere na druge projekte. Sljedeći korak je štampanje 3D Lego kocke koju će koristiti kao termalni izolator za istraživanja, piše “Sputnik“.

NAPOMENA: Video materijali objavljeni u ovom tekstu postavljeni su na globalnim internet servisima za javno i besplatno dijeljenje video materijala. Oni nisu vlasništvo portala Haber.ba i portal Haber.ba ne odgovara za njihov sadržaj i autorska prava.