Student biologije otkrio lobanju dinosaurusa staru 65 miliona godina

Zaljubljenik u dinosauruse od malih nogu, Harison Djuran je tokom arheološke ekspedicije uspio da ostvari svoj dječački san i bude zaslužan za otkriće lobanje triceratopsa, najpoznatijeg dinosaurusa iz grupe ceratopsida koja potiče iz perioda gornje krede od prije 65 miliona godina.

Harison Djuran - Screenshot/YouTube

Student biologije Univerziteta u Kaliforniji, Harison Djuran učestvovao je u ekspediciji paleontološkog iskopavanja profesora Majkla Kjelanda, profesora biologije na državnom Univerzitetu “Mejvil” iz Sjeverne Dakote, koji predvodi neprofitnu organizaciju “Fosilni bageri”, specijalizovanu za ovakvu vrstu istraživanja.

Djuran je lobanju pronašao u oblast Hel Krik, području poznatom po velikim nalazištima fosila iz doba krede. Triceratops je, inače, bio div među svojim srodnicima. Na glavi je imao tri roga po čemu je i dobio ime “Trorogi”.

Lobanja dinosaurusa, koju su Kjeland i Djuran nazvali ‘Elis’, biće pripremljena za izlaganje poslije konzervatorskih radova. Sretni pronalazač bi volio da model lobanje bude izložen i na njegovom fakultetu, gdje uskoro završava studije biologije.

Presretni student tvrdi da je bio fasciniran ovim divovskim stvorenjima izgubljenih svjetova otkad zna za sebe. Još kao student prve godine biologije počeo je da pohađa kurs o historiji dinosaurusa.

Djuran planira da nastavi doktorske studije biologije i učešće na ekspedicijama svog mentora, profesora Kjelanda. Želja mu je da njihova misija podigne svijest javnosti o značaju paleontologije i značaju očuvanja paleontoloških otkrića, piše “RTS“.

NAPOMENA: Video materijali objavljeni u ovom tekstu postavljeni su na globalnim internet servisima za javno i besplatno dijeljenje video materijala. Oni nisu vlasništvo portala Haber.ba i portal Haber.ba ne odgovara za njihov sadržaj i autorska prava.