Pronađena najveća pčela na svijetu

Najveća pčela na svijetu ponovo je otkrivena nakon što su naučnici decenijama smatrali kako je gigantska vrsta ovog insekta izumrla, prenosi “BBC”.

Najveća pčela na svijetu - Nezavisne.com

Džinovska pčela koja je dugačka kao palac odrasle osobe pronađena je na jednom slabo istraženom indonezijskom ostrvu.

Nakon nekoliko dana traganja stručnjaci za divlje životinje pronašli su jednu živu ženku koju su fotografisali.

Poznat kao Wallaceova divovska pčela, ovaj insekt je nazvan po britanskom prirodnjaku i istraživaču Alfredu Raselu Wallaceu, koji je prvi put 1858. godine opisao ovu neobičnu pčelu.

Naime, naučnici su pronašli nekoliko primjeraka ove vrste 1981. godine, ali od tada više nije viđana.

“Bilo je apsolutno zapanjujuće vidjeti ovog ‘bulldog’ insekta, čime smo se definitivno uvjerili da on još uvijek postoji i da luta Indonezijom. Čuti njeno zujanje oko glave je bio nevjerovatan doživljaj”, rekao je fotograf Clay Bolt, prenose “Nezavisne“.

Takođe, ova grupa istraživača je u januaru objavila da je pronašla i rijetki primjerak bolivijske žabe koja pripada vrsti za koju se smatra da je na samoj ivici istrebljenja.