Internet

YouTube uvodi nova pravila i strožu kontrolu sadržaja

YouTube uskoro uvodi puno strožiju politiku vezanu uz videosadržaj koji se pojavljuje na tom servisu.

YouTube - Screenshot/DailyMotion

Advertisements

Nova pravila se prvenstveno tiču Googleovog programa oglašavanja “Preferred Program”, koji je posebno stvoren za najveće oglašivače i omogućava im da se za određenu veću naknadu direktno oglašavaju na 5 posto najpopularnijih YouTube kanala.

Zbog nastalih kontroverzi određeni broj oglašivača povukao se iz ovog programa, zbog čega su u Googleu bili prisiljeni dodatno pooštriti pravila vezana za objavljivanje video sadržaja…

Stvoren je novi tim sastavljen od 10.000 zaposlenika čija će zadaća biti pregledati svaki video iz Google Preferred Programa prije njegove objave na servisu.

Također, stvara se i posebna “bijela lista” samostalnih kreatora sadržaja i kompanija koje svoj video sadržaj postavljaju na servis, a pokazali su se pouzdanima, a to bi trebalo uvjeriti oglašivače što se tiče njihovih ulaganja u YouTube.

YouTube se na ovaj korak odlučio zbog određenih kontroverzi koje se u posljednje vrijeme vežu za ovaj servis, a odnose se na neprikladne sadržaje koje su objavljivali pojedini Youtuberi.


Advertisements

loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...

Advertisements

loading...

Advertisements

Na vrh