Zdravlje

Motivacija i za one najljenije: Zgodna Tea otkrila kako najlakše do savršene linije

Ljeto samo što nije stiglo, a sigurno još ima onih koji si svaki dan obećavaju kako će početi vježbati i klesati figuru do željenog izgleda kako bi se bezbrižno mogli skinuti na plaži i pokazati rezultate. Znamo kako je teško započeti taj proces, no fitness blogerica Tea Kravaršćan ima rješenje i motivaciju i za one najljenije.

Tea Kravaršćan - Facebook

Tea Kravaršćan je 23-godišnja studentica četvrte godine poduzetničkog menadžmenta i velika zaljubljenica u fitness, brigu o tijelu i zdrav način života. Kako bi s drugima podijelila svoj napredak i savjete, Zagrepčanka je otvorila Instagram profil koji je nenadano postao vrlo popularan i otvorio joj mnogo novih vrata u tom svijetu, piše Index.

“Čitava priča oko Instagrama dogodila se spontano. Kako sam cijeli život u nekom sportu, počela sam objavljivati i takav sadržaj na svom profilu, svoje transformacije, način života i slično. Ljudima se to svidjelo i tako je moja Insta obitelj svakog dana postajala sve veća. Volim biti iskrena i dijeliti neke stvari s kojima se svi susrećemo i realne su, ali nekako manje prikazane na društvenim mrežama. Smatram da je to dosta bitno u današnjem svijetu društvenih mreža gdje svi izgledaju besprijekorno”, otkrila je Tea.

Njen profil trenutno prati nešto manje od 23 tisuće ljudi, među kojima su i poznata lica poput Žanamari Perčić, Andree Šušnjare, Marine Mamić i Ivane Lovrić.

Osim vlastite brige o tijelu i zdravlju, Tea ima još jednu misiju – motivirati druge i pomoći im da izvlače svoj maksimum. Stoga nam je otkrila svoj najbolji savjet za motivaciju koji će vas potaknuti da misli o željenoj liniji za ljeto pretvorite u stvarnost.

“Uvijek ističem kako je velika stvar to što imamo mogućnost sami brinuti o svom tijelu i to trebamo maksimalno iskoristiti. Zdrava prehrana i treniranje nisu ništa drugo nego poštovanje samog sebe, stoga treba tijelu pomoći da u potpunosti dosegne svoj prirodni potencijal. Nismo ni svjesni koliko toga možemo postići i promijeniti na sebi ako samo krenemo i pokušamo. Važno je ne biti strog prema sebi već cijeniti svaki mali pomak, jer će upravo on jednog dana biti velika promjena”, ističe Tea koju osobno najviše motiviraju njeni rezultati i želja da vidi što još sve može postići.

“Svi smo mi drugačiji i ne možemo izgledati kao netko drugi, zato nam naši rezultati trebaju biti najveći poticaj za daljnji rad”, dodaje.

Ako je svojim riječima u vama uspjela zapaliti iskru i podići vas s kauča, Tea predlaže nekoliko jednostavnih vježbi koje vam mogu donijeti željene rezultate.

“Važno je odabrati neku vrstu aktivnosti koja vam najviše odgovara i prakticirati to od tri do četiri puta tjedno, truditi se i kroz dan biti što aktivniji. Jedna od osnovnih i nezaobilaznih stvari je puno šetanja, a za početnike preporučujem tri lake i učinkovite vježbe”, objašnjava Tea.

Marinci (Burpees) – vježba za cijelo tijelo, pogađa gotovo svaku grupu mišića i sagorijeva puno kalorija

Ova vježba zapravo kombinira čučanj, skok i sklek. Spustite se u čučanj, ruke položite na tlo tako da su dlanovi u ravnini s ramenima i skočite unatrag tako da dođete u položaj skleka, pri čemu su ruke cijelo vrijeme na podu. Napravite sklek, skočite naprijed pa skočite u zrak.

Mountain climbers – kardio vježba, jača cijelo tijelo uz naglasak na jačanje mišića corea

Postavite se u poziciju skleka. Vaše tijelo mora biti u ravnoj liniji od glave do stopala. Naizmjenično i dinamično privlačite jedno pa drugo koljeno prema prsnom košu.

Čučanj skok – vježba visokog intenziteta koja izgrađuje noge i stražnjicu te daje eksplozivnost

Stanite s nogama raširenima u širini ramena, a ruke opustite sa strane. Čučnite tako da vam se koljena saviju na oko 90 stupnjeva. Odmah zabacite ruke u zrak iznad glave te skočite najviše što možete. Kad se spustite, lagano savijte koljena i vratite se natrag u čučanj.

Naravno, bez pravilne i zdrave prehrane vježbe neće biti toliko učinkovite pa fitness zaljubljenica predlaže pravilno raspoređivanje obroka kroz cijeli dan: “Pet manjih obroka u danu – tri glavna i dva međuobroka te što laganiju i jednostavnije pripremljenu hranu. Puno voća, povrća, mesa, ribe i orašastih plodova. Smanjiti unos ugljikohidrata, izbjegavati slatkiše, pekarske proizvode, gazirana pića te piti puno vode ili zelenog čaja.”

Tea je otkrila kako se i sama priprema za ljeto.

“Liniju ljeti održavam jutarnjim trčanjem. Nema mi draže nego trčati uz more i nakon toga sjesti na kavu. Osim toga, puno plivam i volim igrati odbojku na pijesku. Ljeti ne idem u teretanu tako da su glavni rekviziti koje nosim sa sobom guma i girja. Također, pijem puno tekućine, jedem puno voća i laganiju hranu.”


Loading..
loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
loading...
Na vrh