Zdravlje

Pogledajte šta jedna kutija cigareta radi vašim plućima

YouTuber Kris Notap sproveo je eksperiment koristeći vatu, kako bi pokazao što jedna kutija cigareta uradi plućima.

Pluća - Blogspot

Advertisements

Iako svi znamo koliko je pušenje štetno po zdravlje, tek rijetki odluče da se odreknu cigareta, piše Aura.

Međutim, možda se riješite ove loše navike nakon što pogledate ovaj video.

Naime, jutjuber Kris Notap sproveo je eksperiment koristeći vatu, kako bi pokazao što jedna kutija cigareta uradi plućima.

On je u videu koristio posudu koju je napunio vatom, koja je trebala da predstavlja pluća, na koju je spojio pumpu koja je uvlačila dim cigarete u posudu. Tokom “pušenja” cigareta, posuda se napuni dimom, a vata postupno poprima smeđu boju, baš kao i zidovi staklene posude.

Umesto raznih sredstava za odvikanje od pušenja, pokušajte ove dvije vježbe inspirisane jogom.

Radi se o dubokom udisaju i izdisaju – iz stomaka, pomoću kojeg se razvijaju i treniraju disajni putevi, a to znači da ih možete očistiti od otrova koji se vremenom talože.

Najbolja stvar je što vam za izvođenje vježbi nije potrebna nikakva posebna priprema, one su veoma lagane, a najbolje je da ih ponavljate ujutru i tokom dana i u trenucima kada osetite veliku želju za nikotinom. Ubrzo ćete primjetiti kako se smanjuje želja za cigaretama.

Prva vježba

Svaki put kada poželite da zapalite cigaru, probajte da napustite zatvoren prostor i vrijeme provedete na vazduhu. Stanite uspravno i potrudite se da opustite svaki dio tijela. Potom napravite dubok udah i zadržite dah nekoliko sekundi. Sada postepeno izdahnite, a na kraju samog izdisaja ponovo zadržite dah par sekundi. Vežbu je potrebno ponavljati deset puta.

Napomena: U početku se može desiti da nakon čestog ponavljanja vježbe osjetite blagu vrtoglavicu. Ne brinite, ona je povezana sa zasićenjem mozga kiseonikom.

Druga vježba

U trenucima kada imate goruću želju da zapalite cigaretu, potrebno je da sporo udišete vazduh kroz nos, a potom ga malo brže izdišete. Na početku praktikovanja vježbu radite polako, a kasnije ubrzajte tempo. Vježba se sastoji od 30 udaha i izdaha, potom slijedi minut odmora, dok je broj ponavljanja – pet.


NAPOMENA: Video materijali objavljeni u ovom tekstu postavljeni su na globalnim internet servisima za javno i besplatno dijeljenje video materijala. Oni nisu vlasništvo portala Haber.ba i portal Haber.ba ne odgovara za njihov sadržaj i autorska prava.

Advertisements

loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...

Advertisements

loading...

Advertisements

Na vrh