Zdravlje

Zelena dijeta topi kilograme: Idealna je za one kojima je najteže da smršaju

Zelena dijeta topi kilograme onima kojima je najteže da smršaju. Glavne namirnice potrebne za ovu dijetu su voće, povrće i integralne žitarice.

Zelena dijeta - Mogu Ja To Sama

Advertisements

Vitamini, minerali i ostali nutrijenti, kojima je bogata hrana koja mora da se konzumira u ovoj dijeti, oslobađaju organizam od toksina i omogućavaju zdravo mršavljenje.
 Svaki dan se jede više-manje po istom rasporedu, ali je vrlo važno da se kombinuju različite namirnice. Kada se probudite, prvo popijte čašu voćnog soka, piše “Lepa i srećna“.

Primjer jelovnika

  • Doručak: Svježe voće
  • Međuobrok: Svježe povrće (salata), tost od integralnog brašna ili supa (pileća, juneća) ili čaša mlijeka
  • Ručak: Svježe povrće i krompir ili umjesto krompira možete da jedete pirinač ili komad sira
  • Večera: Miješana salata.

Napomena: Krompir se uvijek jede sa salatom.
Voće nemojte da kombinujete ni sa čim drugim i nemojte ga jesti odmah nakon drugih namirnica, a najbolje je na prazan želudac. Nakon zelenog povrća sačekajte najmanje 30 minuta, a posle krompira i pirinča treba sačekati najmanje 3 sata pa tek onda jesti voće. Mlijeko takođe ne smije da se kombinuje s drugim namirnicama.


Advertisements

loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...

Advertisements

loading...

Advertisements

Na vrh