Zdravlje

Pokreni se! – Nakon ove vježbe, haljine bez rukava postat će tvoj omiljeni komad odjeće! (FOTO)

Index Rouge i sportski projekt "Pokreni se" predstavljaju vam vježbu dana koju možete izvoditi u bilo kojem prostoru, vlastitom snagom.

No image - Haber.ba


Vježba (Foto: Index)

VJEŽBA: SKLEK NA KOLJENIMA S PODIZANJEM RUKE

OPIS VJEŽBE

Početni položaj : postavite se u položaj četveronoške tako da su vam dlanovi ispod ramena a koljena u širini kukova. Iz početnog položaja, savijte ruke u zglobu lakta i  spustite se što bliže podlozi, a da pri tome leđa budu ravna i da se nogama oslanjate na koljena a ne na stopala. Zatim se podižete u početni položaj i ispružate jednu ruku ispred sebe. Nakon toga opet ponavljate vježbu uz ispružanje druge ruke.

ANATOMIJA VJEŽBE

Ovom vježbom jačamo mišiće prsa (m. pectoralis major), mišiće ruku (m. triceps brachii, m.anconeus) i prednji dio ramenih mišića ( m.anterior deltoid ). Prilikom izvođenja skleka angažirana je i većina mišića trupa kao stabilizatora kako bi se omogućila pravilna tehnika izvođenja, što znači da sklekom jačamo i trbušne i leđne mišiće.

BROJ PONAVLJANJA I SERIJA

Napravite 10 – 15 ponavljanja u 3 – 4 serije, tako da vam odmor između serija bude 60 sekundi.

Pozicija broj 1

Pozicija broj 2

Pozicija broj 3

(index.hr)


Loading..
loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
loading...
Na vrh