Zdravlje

7 NAČINA DA SMANJITE RIZIK OD SRČANOG UDARA: Evo šta treba da uradite za zdravlje srca što prije

Spriječite srčani udar na vrijeme, a evo šta treba uradite!

Srčani udar - Blogspot.com

Advertisements

Kardiovaskularne bolesti mogu da se spriječe promjenom načina života, a evo šta po savjetu doktora svako treba da uradi kako bi izbjegao srčani udar, piše “Lepa & srećna“…

Nemojte da zanemarite visok krvni pritisak, jer je on jedan od okidača za srčani udar. Ako patite od povišenog pritiska redovno ga kontrolišite i ne zanemarujte simptome i prepisanu terapiju. Važno je da promijenite način ishrane, na primjer, izbacite iz ishrane namirnice koje sadrže zasićene masti. Preporučuje se da u jelovniku redovno imate crnu čokoladu, bijeli luk, narandže i sočivo za smanjenje pritiska, kelj i nar pozitivno utiču na zdravlje srca, a bademi, orasi, kikiriki, pistaći i sardine regulišu holesterol.

Stručnjaci ističu da ćete znatno smanjiti rizik za srčani udar ako izbjegavate stresne sutuacije, alkohol i prženu hranu. Takođe, važno je da redovno idete na kontrole kod doktora i provjeravate pritisak, šećer u krvi, holesterol i indeks tjelesne mase. Pored ishrane i ljekarskih kontrola presudna je i fizička aktivnost. Naravno, ne treba da se preforsirate, dugo trčite ili radite teške vježbe, naročito ako imate probleme sa srcem, ali lagano jutarnje razgibavanje može samo da vam prija.


Advertisements

loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...

Advertisements

loading...

Advertisements

Na vrh