Zdravlje

Uklonite bolove i oblikujte mišiće – 3 vježbe za lijepa leđa (FOTO)

Donosimo vam tri jednostavne vježbe uz koje možete oblikovati često zanemarene mišiće leđa, koje dodatno opterećuju imperativi uredskog posla.

No image - Haber.ba


Vježbanje (Foto: arhiva)

Znate li koje su najbolje vježbe za zdrava i snažna leđa? Stranica fitnessmagazine.com donosi nekoliko savjeta koje vam prenosimo u nastavku. Proučite, pripremite se i objavite rat ukočenosti, bolovima i opuštenim mišićima!

1. Podizanje ramena s utezima

    Stanite s nogama lagano razmaknutima za širinu stopala, koljena trebaju biti opuštena i lagano savijena, a ruke opušteno padaju sa strane tijela.
    U svaku ruku uzmite uteg težine 2,5 kg, a dlanove ruke okrenite prema tijelu.
    Stisnite trbušne mišiće, polagano podižite ramena prema ušima i pazite da su vam laktovi ispruženi. Držite položaj dok nabrojite do tri i zatim se opustite.
    Ponovite vježbu osam do deset puta.

2. Vježba u sjedećem položaju s elastičnom trakom

    Sjednite na stolicu, a elastičnu traku zavežite oko čvrste strukture (primjerice, kvake na vratima), otprilike pola metra, metar ispred vas, u visini ramena.
    Uzmite svaki kraj elastične trake u jednu ruku, dlanova okrenutih jedno prema drugome.
    Savijte laktove i povucite ruke (i trake) prema rebrima, istovremeno gurajući ramena prema nazad i “spajajući” lopatice. Držite položaj dok nabrojite do 3.
    Ponovite vježbu osam do deset puta.

3. Ruke u letu

    Stanite s nogama lagano razmaknutima za širinu kukova, s utegom od 2,5 kg u svakoj ruci i dlanovima okrenutima jedan prema drugome.
    Lagano se savijte iz kukova, nagnite prema naprijed (pritom držite leđa u ravnom položaju) i odignite desnu nogu od poda, dok je lijeva blago savinuta u koljenu. Ispružite ruke u stranu, do visine ramena, i nemojte savijati laktove.
    Spustite ruke i ponovite podizanje ruku osam do deset puta.
    Zamijenite noge i vježbu izvedite s desnom nogom kao uporištem težine.

(ordinacija.hr)


Loading..
loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
loading...
Na vrh