Zdravlje

Ljubiteljice štikli, pažnja! Koliko često zaista smijete nositi cipele na petu?

Štikle su vrsta obuće koju većina žena vrlo rado i vrlo često nosi. Ipak, njihovo nošenje zna izazvati žuljeve i bolove u nogama te zna ostaviti posljedice i na zdravlje. Koliko često onda zapravo žene smiju nositi štikle?

Štikle - Net.hr

Advertisements

Štikle nisu idealna obuća za svakodnevno nošenje, te bi ih trebalo nositi najviše dva do tri puta sedmično. I to ne nekoliko dana zaredom, već bi se između njihova nošenja trebale koristiti cipele ravnih potplata, piše “Zadovoljna“.

Ipak, ako ih morate nositi baš svaki dan, probajte se pridržavati određenih smjernica.

1. Za svakodnevno nošenje štikli birajte one čija peta nije viša od pet centimetara.
2. Obuvajte ih na poslu, a tokom dolaska i odlaska s posla nosite ravnu obuću.
3. Ako im je peta viša od pet centimetara, nastojte ograničiti njihovo nošenje na nekoliko sati dnevno. Idealno bi bilo da u njima ne stojite duže od sat vremena.

Ova ograničenja ovise i o vrsti štikli koje nosite, jer one koje pružaju bolju potporu možete nositi malo duže. To vrijedi za:

1. štikle sa zatvorenim prstima
2. štikle s debljom potpeticom
3. štikle s povišenim gazištem
4. štikle koje se vežu
5. cipele s platformom

Naravno, stručnjaci nikako ne preporučuju nošenje štikli.

Što žene manje nose štikle, to bolje za njihova stopala. Ako se već moraju nositi, onda svakako treba ograničiti vrijeme njihova nošenja na minimum, te redovno raditi vježbe za jačanje malih mišića stopala, napominje dr. sc. Hrvoje Klobučar, dr. med., specijalist ortoped u Specijalnoj bolnici za ortopediju i traumatologiju Akromion.


Advertisements

loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...

Advertisements

loading...

Advertisements

Na vrh