Zdravlje

Izdržite samo 15 sekundi: Ova vježba zateže bukvalno cijelo tijelo, suzbija bolove u leđima!

Zadnjica, stomak i butine biće savršeno izvajani do sezone bikinija.

zena - Thinkstock

Advertisements

Početi pripremu za sezonu kupaćih nikad nije kasno. A da bismo se maksimalno brzo pripremili, najbolje je izabrati jednu najefikasniju vježbu i nećete dugo čekati na rezultat!

Danas ćemo pričati o obrnutom planku, vježbi koja nije toliko popularna kao običan plank, ali podjednako je efikasna i korisna za cijelo tijelo.

Ako ste čuli za Plank, onda znate da je suština ove vježbe izdržaj tokom kojeg se svi zategnuti mišići učvršćuju, piše “Uspešna žena“…

Obrnuti plank je nešto drugačiji, jer osim izdržaja traži i lagano spuštanje prema podu, ali sve u svemu, vježba je vrlo jednostavna, a vjerujemo da će nakon prvih nekoliko dana postati jednostavnija i za rad.

Kako se izvodi vježba:

Sjedite i naslonite se na dlanove, zatim zategnite trbušni zid i zadnjicu, i odignite kukove od zemlje. Na taj način formirajte ravnu liniju skroz od ramena do peta, te u toj pozi izdržite 30 sekundi.

Ako niste u formi, počnite s izdržajima od 15-ak sekundi, potom guzu polagano spuštajte prema podu da bi tijelo potom opet postavili u položaj za izdržaj. Svaki dan ponovite tri do pet izdržaja, prvo po 15-ak sekundi, a kako budete sticali formu, produžite vrijeme trajanja izdržaja na 30-45-60 sekundi. Koliko možete.

Efekat:

  • Već nakon nekoliko dana, osjetićete prve promjene na području cijelog trbušnog zida – svih trbušnih mišića, ramena, guze, i zadnjeg djela nogu.
  • Zategnuta zadnjica i butine. U poređenju sa običnim plankom, obrnuti plank više opterećuje glutealne mišiće.
  • Poboljšanje metabolizma. Dok se nalazite u ovoj pozi, kalorije se troše više nego kod izvođenja dinamičkih vježbi. Primjećeno je da, kod većine ljudi, koji praktikuju ovu vježbu, praktički nema problema sa metabolizmom.
  • Ravna kičma. Obrnuti plank garantuje poboljšanje držanja tijela, jer prilikom izvođenja, koristimo mišiće koji pomažu ravnom držanju kičme. Ovo je posebno važno za one koji rade u kancelariji.
  • Oslobađanje od bolova i grčeva u leđima. Ako radite barem 3-4 puta nedeljno obrnuti plank, oslobodićete se bolova u leđima.
  • Ova vježba efikasno upošljava sve validne mišiće.
  • Ravan i zategnut stomak. I ne samo to. Prilikom izvođenja vježbe važno je ne spuštati karlicu, ne zabacivati glavu, leđa moraju biti maksimalno ravna. Obrnuti plank, ne samo da jača mišiće ruku, stomaka i nogu, već i isteže mišiće u djelu ramenog pojasa.

Advertisements

loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...

Advertisements

loading...

Advertisements

Na vrh