Zdravlje

OVOGA JE MALO KO SVJESTAN: Znate li da MRŠAVIMO dok spavamo?

Vjerovali ili ne, dobar san nam pomaže da izgubimo višak kilograma!

Spavanje - Thinkstock

Advertisements

Ukoliko se borite sa viškom kilograma, vjerovatno svako jutro prekorijevate sebe što ponovo niste uplatili treninge i što redovno preskačete preko patika, umjesto da ih obujete i odete na trčanje, piše “Alo!“…

Činjenica je da će nam trening i zdrava ishrana pomoći da izgubimo višak kilograma koji nas muče, ali doktori kažu da je najvažniji saveznik u ovoj situaciji zapravo san.

Naime, istraživanja pokazuju da nepravilan san utiče na to da postajemo gojazni. Ukoliko kasno ležete i rano ustajete, očekujte da vam se masne naslage brže talože.

Zato, savjetuje se da svakog dana odspavate minimum sedam sati kako bi vaša linija bila savršena, jer zdrav san vam pomaže kod sljedećih stvari:

Smanjuje želju za nezdravom hranom

Potrebno je dosta volje da prije pojedete salatu umjesto pizze. Ukoliko se niste naspavali, vaš organizam će prije da traži brzu hranu i mnogo ugljenih hidrata kako bi vas održao na nogama. Ukoliko ste dobro spavali, salata i vitamini će vam biti primamljiviji i dovoljni da vas održe tokom dana. Takođe, naspavan mozak će racionalnije razmišljati, te će svjesno posegnuti za zdravijom hranom, tvrde naučnici.

Osjećaj energije ne jenjava

Zdrav san će uticati da se vaše tijelo osjeća bolje i imaćete više energije. Ukoliko se niste naspavali, nivo hormona u vašem organizmu biće nestabilan, te će vaš organizam tražiti da stalno grickate nešto, što će na kraju dovesti do toga da taložite kilograme.

Volja za dijetom neće proći

Naspavani ljudi su bolje raspoloženi i lakše ispunjavaju svoje životne ciljeve. Ne samo da vas ujutru neće mrziti da namjestite krevet, već ćete biti voljni i da se pridržavate striktnog režima ishrane koji vaša dijeta propisuje.

Gdje je snaga, tu su i vježbe

Ukoliko ste odmorni, vaše tijelo će imati snage i da vježba. Zato nemojte da se iznenadite ukoliko ovog puta zaista i obujete patike i odete na trčanje. Naime, imaćete potrebu da se oslobodite viška energije, te ćete natjerati sebe da počnete da “zujite”. Da li ćete se energije riješiti treningom ili generalkom stana, na vama je. U svakom slučaju gubićete kalorije.

I san troši kalorije

Ne zaboravite da tokom sna gubite 50 do 100 kalorija. Što duže spavate, to više kalorija sagorijevate. Razlog ovome je što je vaš mozak aktivan čak i kad mislite da nije, i “crpi” iz vašeg organizma. Dobro je što crpi kalorije.


Advertisements

loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...

Advertisements

loading...

Advertisements

Na vrh