Zdravlje

Navike koje morate mjenjati

Držite se propisanih pravila,regulisali ste ishranu ali kilogrami nikako da odu. Možda ćinite neke od ovih stvari:

Dijeta - Mogujatosama.rs

Sjeckanje hrane na sitne komade može izgledati malo djetinjasto, ali studije pokazuju da ljudi koji sjeckaju hranu sitnije vizuelno imaju doživljaju da su više hrane pojeli, piše “Ljepota“.

Istraživanja su pokazala da ako ne jedete prije treninga, tokom vježbanja vaše tijelo troši kalorije iz vaših mišića, a ne sala, stoga nemojte da vježbate na prazan stomak Bilo bi poželjno da jedete voće i povrće 5 do 7 puta dnevno. Ishrana bazirana na voću i povrću nudi sasvim dovoljno hranljivih sastojaka koje su potrebne vašem organizmu. Žvaćete dok stojite naslonjeni na frižider ili jedete ” s nogu”. To nikako nije dobro za organizam. Odredite vrijeme jela. Užina posle treninga je upravo to – užina. Nemojte unositi više od 150 kalorija po povratku iz teretane. U suprotnom nećete imati efekta


loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh