Moda i ljepota

Uživanje u kupovini – Ko kaže da muškarci ne vole šoping?

Istraživanje koje je nedavno obavila australijska kompanija Vestfild pokazalo je da muškarci sve više uživaju u kupovini.

No image - Haber.ba


Kupovina (Foto: Tportal)

Rezultati ankete, čiji je cilj bio da ustanovi navike muškaraca i žena po pitanju šopinga, pobijaju mišljenje da muškarci mrze da obilaze prodavnice.

Naime, muškarci odlaze u kupovinu u prosjeku dva puta nedjeljno i potroše više od 1.000 evra godišnje za šoping.

Izbirljivi, radije će dati prednost kvalitetu, za koji su spremni da plate više (42 odsto), a njihovi omiljeni brendovi su “Najk” i “Adidas”.

Prilikom kupovine, muškarci često posežu za internetom – 49 odsto njih da bi provjerilo cijene, 43 odsto da bi saznalo radno vrijeme prodavnica, a 33 procenta da bi pronašlo njihovu adresu.

Blizu 60 odsto muškaraca priznalo je da pri samom ulasku u prodavnicu znaju da će u njoj nešto kupiti.

“Muškarci pridaju sve veću važnost kupovini. Muška moda polako ali sigurno dostiže žensku”, izjavio je za “Dejli mejl” predstavnik Vestfilda.

(tanjug)


Loading..
loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
loading...
Na vrh