Moda i ljepota

Zbogom celulitu: Trener savjetuje kako ga pobijediti!

U ljudskoj je prirodi tražiti instant rješenja, međutim za mnoge stvari potrebni su i dosljednost i vrijeme. Upravo je takav pristup potreban i za celulit, mnogim ženama najljući neprijatelj na putu do savršenog tijela.

Salo na stomaku - Ilustracija/Blogspot.com

Advertisements

Stoga, želite li rezultate i konačno u ljeto 2017. pokazati svoje tijelo na plaži u punom sjaju, bez skrivanja iza peškira, sada je pravi trenutak da krenete u obračun s tim mrskim neprijateljem.

Nije tajna da 90% žena muku muči s celulitom, nezavisno od stanja utreniranosti i broju na vagi. Imaju ga sve, i mršave i popunjenije, a zanimljiva je stvar koliko je zapravo celulit česta tema na internetu, piše “Ordinacija“…

Kao muškarac, moram priznati, ne istražujem mnogo o celulitu, pa me iznenadila činjenica da na moje “googlanje” KAKO SE, kao četvrti pojam pretraživača je sugerisala RIJEŠITI CELULITA. Upravo zato, odlučio sam nesebično podijeliti svoje znanje i iskustvo kako bih vam pomogao da se riješite te neželjene narančine kore.

Pitanje kako da se riješim celulita čujem praktički na dnevnoj bazi, no ono što je bitno naglasiti je da celulit ima jako veze s genetikom, a onda i kada nije samo genetika u pitanju, tu je niz drugih faktora i navika koje se praktikuju godinama, kao što je loša prehrana te manjak kretanja i uopšte fizičke aktivnosti. Kad sve to upakirate, pred sobom imate izazov u kojem možete pobijediti isključivo čeličnom voljom i upornošću.

Postoje tri vrste celulita

Celulit je zapravo skup masnih naslaga, onda kada mišići postaju slabi i neoblikovani, pa su te naslage vidljivije, a dijeli se na tri vrste.

Vlaknasti celulit (fibrozni) tvrd je na dodir, lako se pomiče ispod prstiju, a narančina kora vidljiva je bez štipanja. Dublji je, kompaktan i vrlo težak za uklanjanje.

Adipozni (masni) celulit mekan je i bezbolan pri štipanju. Može se pronaći na bokovima i bedrima, a uzrokuje ga previše masnoće u prehrani, kao i nedostatak fizičke aktivnosti.

Edemski celulit mekan je na dodir. Narančina kora lagano je vidljiva bez štipanja, a površina kože lagano je naborana. Ova vrsta celulita obično je posljedica problema s cirkulacijom i sjedećim načinom života.

Da bi znali kako i na koji način započeti borbu s celulitom morate definirati u kojemu je on stadiju, je li nevidljiv dok god ne stisnete tkivo npr. bedara, vidi li se dok stojite ili se vidi bez obzira u kojem ste položaju, a da ne morate stisnuti tkivo.

Morate se pokrenuti

Celulit se pojavljuje na područjima tijela na kojima je slaba cirkulacija. Ako već niste redovito aktivni niti vježbate ciljane vježbe za kritične dijelove tijela, potrudite se barem prilikom tuširanja masirati i zagrijavati kožu kako bi cirkulacija proradila. Ako se odlučite za vježbanje, najbolji izbor su trčanje, plivanje i brzo hodanje, jer također potiču cirkulaciju na teže dostupnim mjestima.

Tretmani kod kuće

Vrijeme tuširanja pretvorite u male tretmane koji će potaknuti cirkulaciju. Dobra masaža ili piling s vremenom će poboljšati stanje kože. Bilo bi idealno kada biste svakodnevno masirali kritična područja. Vanjsku stranu masirajte prema gore, a bedra snažnim kružnim pokretima.

Šta je najbitnije?

Volja je tu, isto kao i celulit, sada je red na vama da krenete u eliminaciju. Važno je da prehranu obogatite različitim namirnicama, pijete veće količine tekućine više se krećete te prakticirate ručne masaže zahvaćenih dijelova tijela celulitom.

Obratite pozornost na to da izbjegavate šećere, pekarske proizvode te sokove i gazirana pića, te ih zamijenite kvalitetnom hranom poput mesa, ribe, voća, povrća te vodom i zelenim čajem.

Pratite svoj napredak iz mjeseca u mjesec sa danim savjetima uz nekoliko ponajboljih vježbi u borbi protiv celulita. Hodajte uz brdo, ako vam kondicija i fizička spremnost to dozvoljavaju, lagano trčite 45 do 60 minuta te fokus stavite na vježbe nogu i stražnjice. Prilagodite prehranu te se hidratizirajte da potaknete izmjenu tekućine u tijelu. Za one odlučnije pripremio sam i vježbe koje možete izvoditi kod kuće, a koje će vam, u kombinaciji s gore spomenutim savjetima, pomoći da se riješite celulita, ili ga barem smanjite i učinite manje vidljivim.

Vježbe:

  • Klasičan čučanj – napravite 5 serija po 30 ponavljanja
  • Sumo čučanj – napravite 5 serija po 30 ponavljanja
  • Čučanj-Skok – napravite 5 serija po 20 skokova
  • Podizanje kukova – napravite 5 serija po 20 podizanja te cijelo vrijeme svijesno stiščite mišiće nogu i stražnjice
  • Iskorak – napravite 5 serija po 15 iskoraka svakom nogom. Ukoliko vam kondicija dopušta, usvaku ruku uzmite bučicu od 5 kg.

Ponavljajte ove vježbe barem tri puta sedmično sa ubacivanjem i ostalih vježbi koje “pogađaju” ciljanu grupu mišića na kojoj želite izgubiti masno tkivo te ojačati muskulaturu. Kardio vježbe poput hodanja i trčanja također praktikujte minimalno tri puta sedmično po 60 minuta.


Advertisements

loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...

Advertisements

loading...

Advertisements

Na vrh