Moda i ljepota

Proljetna dijeta sa dugotrajnim efektom

Proljeće je već uveliko stiglo, a skoro svaka zima donese nekoliko kilograma viška.

Dijeta - Index.hr

Opcija 1: Doručak: čaj ili mineralna voda sa limunom, 2 zelene jabuke, 2 tosta, premaz od obranog sira, 1 čaša svježe cijeđenog soka Ručak: zelena salata, 1 šolja kuvanog pirinča ili heljde, 150 g ribe na žaru, 1 kuvano jaje Užina: 1 kuvani krompir Večera: supa od povrća i 1 dvopek Prije odlaska u krevet: 1 čaša mleka sa niskim sadržajem mliječne masti ili biljni čaj…

Opcija 2: Doručak: 1 kriška hljeba od cijelog zrna pšenice i kafa sa obranim mlijekom Ručak: pečeni krompir ili kupus obaren sa malo pečene piletine Užina: nekoliko kockica tamne čokolade Večera: 200g piletine ili riba kuvana bez ulja i zelena salata Čokolada, sladoled i ostali slatkiši, grickalice, i slično su zabranjeni. Povećajte količinu tečnosti kroz vodu ili biljne čajeve. Alkohol je zabranjen, dozvoljena je samo jedna čaša bijelog ili crnog vina nedjeljno, pišu Nezavisne.


Loading..
loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
loading...
Na vrh