Moda i ljepota

Ovo su TOP 3 pravila za ravan stomak!

Bez obzira na pravilan način prehrane i fizičku aktivnost, vidljivi mišići na trbuhu, koji djeluje optimalno ravno, mnogima su poput nemoguće misije.

Struk - Index.hr

Ali stručnjaci tvrde da je to moguće uz nekoliko važnih pravila:

1. Kruh i tjestenina jedu se nakon treninga

Mnogi izbjegavaju tjesteninu i kruh, posebno ako nisu od cjelovitih žitarica jer je poznato da tada ugljikohidrati mnogo brže prolaze organizmom i podižu razinu inzulina zbog čega smo siti kraće vrijeme i nemamo energije. Zato će vam svaki nutricionista preporučiti jesti povrće, voće i neobrađene namirnice budući da će bolje da nas zasite, imaju više vlakana i zdravije su. piše “Tportal“.

Ali, nema nikakvog razloga da ne uživate u tanjuru tjestenine (skuhane al dente – da se ne prekuva, tj. Da ne bude previše mekana već čvrsta pod zubima), ali isključivo nakon treninga. Razlog je jednostavan, tijelo nakon treninga može kvalitetnije obraditi ugljikohidrate, bez naglog rasta inzulina, a organizam će ga u potpunosti razgradi i neće pohraniti ništa u mrske nam jastučiće na trbuhu i bokovima.

2. Vježbajte cijelo tijelo, izmjenama intenzivnog i lakšeg tempa

Što više mišićnih skupina uključite, to ćete sagorjeti više kalorija, pa ćete bolje da mršavite, a to se onda održava i na vitkiji trbuh. Najčešći izgovor zašto ne vježbamo je nedostatak vremena, ali ravan trbuh možete imati jedino ako ste redovito aktivni.

Za bolje rezultate probajte iskombinirate kratke intervale ubrzanog i napornog treninga s nešto lakšim tempom. Studija na kanadskom Sveučilištu Mekmaster pokazala je da takav način vježbanja ima gotovo dvostruku korist, što znači da možete vježbati kraće vrijeme i da imate jednako dobre rezultate kao da ste barem sat vremena u teretani ili na nekom treningu.

3. Pratite što jedete

Nedostatak vremena često je i razlog da ne razmišljamo kada i koliko jedemo, a često posežemo za gotovim obrocima i grickalicama jer pregladni i jednostavno moramo odmah nešto pojesti. Kako biste prehranu doveli u red, probajte bilježite što jedete mjesec dana. Prvo napravite jedan motivacijski Selfi u odjeći koja vas steže i nije ugodna, a željeli biste je nosite.

Zatim počnite bilježite sve što pojedete iu koliko ste sati jeli. Dva sata nakon obroka zabilježite da li ste opet gladni, siti i imate li energije, mnogo, malo ili ste potpuno iscrpljeni. Nakon 30 dana znat ćete koja hrana odgovara vašem organizmu, ai sigurno ćete paziti na prehranu jer sve bilježite pa ćete i smršaviti ako uz to redovito vježbate.


Loading..
loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
loading...
Na vrh