Hrana i piće

EVO ŠTA SE DEŠAVA VAŠEM TIJELU KAD UJUTRO POJEDETE 2 JAJA: Nismo ni slutili

Dugo vremena se smatralo kako je jedenje jaja štetno po zdravlje, budući da su neke studije pokazale kako jaja sadrže visok nivo holesterola.

Kuhana jaja - Fokuzz.com

Međutim, nakon nekog vremena dokazano je da holesterol u jajima nije štetan po ljudsko zdravlje,pise Novi.
Naime, jaja sadrže vitamine A, D i E, B12, riboflavin i folat, kao i minerale jod, gvožđe, kalcijum, cink i selen.

Pogledajte 5 stvari koje će se desiti ako dan započnete doručkom od 2 jaja:

1. Holin iz jaja poboljšava pamćenje

Žumance sadrži holin – ključnu amino kiselinu za prenos malih nervnih impulsa koji nam pomažu da pamtimo detalje. Studije su pokazale da dovoljna količina holina u ishrani poboljšava pamćenje i sposobnost da brzo odgovaramo. Na primer, brže ćete se sjetiti gde ste ostavili ključeve od kola ili mobilni telefon, piše “Stil”.

2. Lutein iz jaja poboljšava vid

Studije su pokazale da su jaja bogata luteinom, vitaminom koji održava vid oštrim i čistim. Lutein se nalazi u očnim zjenicama, štiti mrežnjaču od uticaja sunca i smanjuje rizik od katarakte.

3. Vitamin D iz jaja pomaže apsorpciji kalijuma

Jaja su bogata vitaminom D koji reguliše nivo kalcijuma i fosfora u krvi. Konzumacija jaja takođe pomaže tijelu da apsorbuje kalcijum, koji ojačava kosti i osprečava osteoporozu.

4. Vitamin B iz jaja utiče na zdravlje kože, kose i jetre

Nedostatak folata je uobičajen među ženama koje ne unose dovoljnu količinu vitamina B. Srećom, jaja su dobar izvor ovog vitamina. Folat pomaže stvaranju amino kiselina koje su neophodne za ćelijsku diobu i stvaranje crvenih krvnih zrnaca.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh