Hrana i piće

Nutricionista otkriva koliko obroka dnevno treba da jedete za savršenu liniju!

Stručnjak za ishranu je otkrila da za vitku fuguru treba da jedete šest obroka dnevno.

No image - Haber.ba

Svaka žena želi da ima vitku liniju, ali nekima to jednostavno ne uspijeva. Zbog brzog tempa života, mnogi jedu na brzinu i ne uspijevaju da isprate doručak, ručak i večeru, piše “Stil“.

Australijski nutrucionista Mičel Adams-Arent je za “Business Insider” otkrila koliko je bitno da li neko jede tri obroka ili šest obroka dnevno.

Istraživanja su pokazala da bez obzira na to koliko su bili kalorični obroci ili koliko proteina unijeli u tijelo, oni koji su jeli šest puta dnevno, za razliku od onih koji su jeli tri puta dnevno, izgubili su kilograme. Oni koji su jeli 3 puta dnevno nisu izgubili ni centimetar, ni kilogram. Oni koji su jeli šest puta dnevno su zapravo promijenili kompoziciju svog tijela, a da nisu izgubili kilažu – objasnila je Adams-Arent.

Nutricionista otkriva: Kada je najbolje vrijeme za doručak?

“Budimo iskreni, kad ljudi kažu da žele da izgube kilograme, zapravo ne žele. Oni žele da promjene svoj izgled. Zato, ako se riješite vage, usmjerite se na svoju ishranu, jedite proteine, idealno dva grama po kilogramu težine u periodu od 24 sata, to bi značilo od 20 do 25 grama proteina po obroku na svaka tri sata. Uz malo treniranja, promijenićete puno više od brojke na vagi, promijenit ćete izgled svog tijela, a to je ono za čim zapravo žudite” – zaključila je Adams-Arent.

Nutricionistkinja Keri Grans objašnjava za Womens Health zašto je količina obroka bitna kod promjene fizionomije.

“Dosta mojih pacijenata je profitiralo konzumirajući šest malih obroka, pogotovo žene koje su imale običaj da predugo čekaju da pojedu obrok što ih je dovodilo do prevelike gladi zbog koje su jele puno više nego što im je stvarno bilo potrebno. Manjim obrocima tokom dana su utolile glad, te postoji manja šansa za prejedanjem”, objašnjava Grans i dodala da većina od njih te obroke nije tretirala kao prave, već je kao užinu između doručka, ručka i večere, ubacivalo zdrave grickalice.

“Mali obroci, isto kao veliki, treba da sadrže zdrave masnoće, proteine i ugljjenohidrate.

Ideje za male obroke:

  • Grčki jogurt s voćem
  • Sir sa mrkvom i celerom
  • Kriška hljeba sa cijelim žitaricama s puretinom i paradajzom
  • Krekeri od cijelih žitarica sa sirom i kriškama jabuka
  • Kajgana sa povrćem

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
loading...
Loading..
Na vrh