Hrana i piće

Pet načina kako ugasiti “prekidač” za debljanje

Sve što pojedete “prima se” kao ludo. Geni su krivi za sve.

Debljina - Blogspot.com

Šta biste rekli kada bi vam rekli da postoji način da to promijenite i izbrišete gene koji su upisani u vaše tijelo kao deset zapovijedi? Zapravo, ne izbrišete, već prilagodite tijelo kako vi želite.

Advertisements

Ovih pet načina su samo početak tog procesa, ali vjerujte nam, bitno je početi, piše “Ženski“…

1. Ovisnost o proteinima

Piletina, jaja ili neka druga hrana bogata proteinima nisu stvorena samo za dizanje mišića. Proteini vas zasite te vaše tijelo treba više energije da ga probavi. Uključite čim više proteine u vašu prehranu.

2. Vrijeme obroka

Vaše tijelo ima svoj biološki sat i ne reaguje dobro kada stvari ne idu po planu. Prema istraživanju “American Journal of Clinical Nutrition”, deblji ljudi koji nose neku vrstu PLIN1 gena koji uzrukuje debljinu, više kilograma su gubili kada bi ranije počeli jesti. Ne izbjegavajte doručak i ranije ubacite ručak.

3. Pojačajte kretanje

Ne trebate živjeti na farmi da biste trošili više kalorija. Ubacite šetnje, vožnje bicikla na posao.

4. Mediteran

Mediteranska prehrana je stvorena ako želite na poboljšati prehranu. Ubacite ribu, maslinovo ulje, blitvu, voće i povrće s područja mediterana. Ubacite i čašu crnog vina i voila.

5. Zeleni čaj

Mnogobrojna istraživanja su pokazala kako zeleni čaj poboljšava rad metabolizma. Jedna šoljica na dan je odličan početak.

Advertisements

loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...

Advertisements

loading...

Advertisements

Na vrh