Hrana i piće

OVO TREBA DA JEDE SVAKA ŽENA U MENOPAUZI: Spriječite opasnu bolest i masne naslage na vrijeme

Menopauza zahtjeva promjenu jelovnika – evo šta svaka žena treba da jede protiv gojenja i bolesti!

Menopauza - Ilustracija/eZadar.hr

Advertisements

Talas vrućine, promjene raspoloženja, slabo pamćenje i gojaznost – samo su neki od simptoma koje muče žene u menopauzi, a evo kako da ishranom spriječite njihovo pojačavanje i komplikacije, piše “Lepa & srećna“…

Pored kvalitetnog sna, regulisanja stresa i fizičke aktivnosti, ishrana je presudna za borbu protiv teških simptoma menopauze. Moguće je da ćete u periodu menopauze biti gladni češće nego inače, ali stručnjaci upozoravaju da morate promijeniti jelovnik.

Jedite orašaste plodove (kombinacija proteina i zdravih masti), oni će vas duže držati sitim. Bijeli hljeb, rižu i pastu zamijenite crnim i integralnim, a naročito se preporučuje hljeb od cijelog zrna.

Nemojte da izbjegavate masti, već ih uzimajte iz zdravih namirnica, poput lososa, skuše i maslinovog ulja. Osim što pomažu da se ne ugojite, ove namirnice su dobre za zdravlje srce. Iz ishrane izbacite rafinisan šećer i prerađenu hranu, a jedite namirnice bogate proteinima i vlaknima. Preporučuje se da jedete često, ali male porcije, u prosjeku to su 3 manje porcije plus dvije zdrave užine.


Advertisements

loading...

Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...

Advertisements

loading...

Advertisements

Na vrh